Page 92 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 11
P. 92
1. ÜNİTE
2. ÜNİTE 1. ÜNİTE2. ÜNİTE
ÖĞRETMEN GÖZLEM FORMU
Ünite Adı :.........................................
Adı ve Soyadı :.........................................
Sınıfı :.........................................
Numarası :.........................................
3. KLARNETTE MAKAMSAL UYGULAMALAR
Aşağıdaki form, etkinlik süresince öğrencilerin çalışmalarını ve uygulama düzeylerini gözlemlemeniz
amacıyla hazırlanmıştır.
(HİCAZ MAKAMI)
Kabul Çok
Sıra Zayıf Edilebilir Orta İyi İyi
No Değerlendirilecek Tutum ve Davranışlar
5 4 3 2 1
1 Uşşak dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
2 Nevada buselik beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
3 Uşşak dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
4 Uşşak makamındaki yedi zamanlı eserleri çalabilir.
5 Uşşak makamındaki sekiz zamanlı eserleri çalabilir.
TOPLAM
DEĞERLENDİRME: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 25’tir. En düşük puan 5’tir.100
üzerinden 60 veya altında bir puan aldıysa önceki öğrenmeleri tekrar etmesini sağlayınız.
Öğrencinin aldığı puan . 100
25
90