Page 86 - ÇALGI EĞİTİMİ | TAMBUR 11
P. 86

ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU



            Adı ve Soyadı            :................................
            Sınıfı                            :................................
            Numarası                   :.................................


              Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirebilmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğru
            yansıtan seçeneğe ( ) işareti koyunuz.
                               

                                                                                    DERECELER
              SIRA         DEĞERLENDİRİLECEK TUTUM  VE DAVRA-                 İyi    Orta   Kabul   Zayıf
              NO           NIŞLAR                                                           Edilebilir
                                                                                4      3       2      1
                1    Nihavent makamı dizisinde melodik etüt çaldım.

                2    Nihavent makamında sözlü eser ve ilahi çaldım ve
                     seslendirdim.
                3    Nihavent makamında peşrev ve saz semaisi çaldım.

                4    Hicaz makamı dizisinde melodik etüt çaldım.

                5    Hicaz makamında sözlü eser ve ilahi çaldım ve seslendirdim.

                6    Hicaz makamında peşrev ve saz semaisi çaldım.
                7    Karciğar makamı dizisinde melodik etüt çaldım.

                8    Karciğar makamında sözlü eser ve ilahi çaldım ve
                     seslendirdim.
                9    Karciğar makamında peşrev ve saz semaisi çaldım.



            Çalışmalarım sırasında en iyi yaptığım şeyler ve diğer yorumlarım:
            …………...........................................................................................................................................
            .....................................................................................................................................
            .....................................................................................................................................
            .....................................................................................................................................
            ....................…………………………………………………………………………………………..

















                                                          85
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91