Page 87 - ÇALGI EĞİTİMİ | TAMBUR 11
P. 87

AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU



               YÖNERGE: Bu form, arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır.

               Etkinlik Adı   :………………………………….
               Uygulayanın
               Adı- Soyadı   :……………………………......

               Arkadaşının
               Adı-Soyadı    :………………………………….
               Sınıfı         :…………………………………..
               Numarası      :…………………………………..
               Tarih          :…………………………………..


                                             ÖLÇÜTLER                                EVET  HAYIR    KISMEN

                   1      Nihavent makamı dizisinde melodik etüt çaldı.

                   2      Nihavent makamında sözlü eser ve ilahi çaldı ve seslendirdi.

                   3      Nihavent makamında peşrev ve saz eseri çaldı.

                   4      Hicaz makamı dizisinde melodik etüt çaldı.
                   5      Hicaz makamında sözlü eser ve ilahi çaldı ve seslendirdi.

                   6      Hicaz makamında peşrev ve saz eseri çaldı.

                   7      Karciğar makamı dizisinde melodik etüt çaldı.

                   8      Karciğar makamında sözlü eser ve ilahi çaldı ve seslendirdi.

                   9      Karciğar makamında peşrev ve saz eseri çaldı.


               AKRAN DEĞERLENDİRME:   Değerlendirme sonunda “HAYIR” şeklindeki cevaplarınızı bir kez daha
               gözden  geçiriniz.  Öğrenme  faaliyetini  tekrar  ediniz.  Bütün  cevaplarınız  “EVET”  ise  bir  sonraki
               öğrenme faaliyetine geçiniz.
               …………………………………………………………………………………………………………………………………………
               ………………………………………................................................................................

               …………………………………………………………………………………………......................................
               ………………………………………………………………………………………….......................................
               ………………………………………………………………………………………………………………………………
               …………………………………………………….............................................................................










                                                             86
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92