Page 88 - ÇALGI EĞİTİMİ | TAMBUR 11
P. 88
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Ünite Adı:…………................
Adı ve Soyadı :.................................
Sınıfı :............................................
Numarası :..................................
Aşağıdaki form, etkinlik süresince öğrencilerin çalışmalarını ve uygulama düzeylerini gözlemlemeniz
amacıyla hazırlanmıştır.
DERECELER
SIRA DEĞERLENDİRİLECEK TUTUM VE Çok İyi Orta Kabul Zayıf
NO DAVRANIŞLAR iyi edilebilir
5 4 3 2 1
1 Tamburun akordunu yapabilir.
2 Nihavent makamında melodik etüt çalabilir.
3 Nihavent makamında sözlü eser ve ilahi çalabilir ve
seslendirebilir.
4 Nihavent makamında peşrev ve saz eseri çalabilir.
5 Hicaz makamında melodik etüt çalabilir.
6 Hicaz makamında sözlü eser ve ilahi çalabilir ve seslendirebilir.
7 Hicaz makamında peşrev ve saz semaisi çalabilir.
8 Karciğar makamında melodik etüt çalabilir.
9 Karciğar makamında sözlü eser ve ilahi çalabilir ve
seslendirebilir.
10 Karciğar makamında peşrev ve saz semaisi çalabilir.
TOPLAM
DEĞERLENDİRME: Eğer bu ölçekten 50 üzerinden 35 aldıysanız bu öğrenme
için başarı düzeyiniz yeterli düzeyde demektir. 34 veya altı puan aldıysanız
konuyla ilgili önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.
DEĞERLENDİRME : Alınan puan . 50 / 35 = Sonuç
Çalışmalarım Sırasında En İyi Yaptığım Şeyler ve Diğer Yorumlarım:
…………………………………………………………………………………………………...............................
…………………………………………………………………………………………………………......................
87