Page 11 - THM TEORİ VE UYGULAMASI (ORTAK-TSM ) 11
P. 11
İÇİNDEKİLER
4. MAKAMSAL MÜZİK.........................................................
4.1. TÜRK MÜZİĞİ SES SİSTEMİ VE ARALIK.........................102
4.2. TÜRK MÜZİĞİNDE DİZİ MEYDANA GETİRMEYE
YARAYAN ÖZEL DÖRTLÜLER..........................................104
=66
4.3. TÜRK MÜZİĞİNDE DİZİ MEYDANA GETİRMEYE
_
& _ .
2 _
4. ÜNİTE
& _ .
3 _ YARAYAN ÖZEL BEŞLİLER..............................................107
& _ n
4 _ 4.4. TÜRK MÜZİĞİNDE MAKAM KAVRAMI..............................110
& _ n
5 _ _
& _ 4.5. ÇARGÂH MAKAMI.............................................................114
HA VA DA DUR NA SE
6 _ . .. MAKAMSAL
& _ 4.6. BUSELİK MAKAMI..............................................................116
GA NE Dİ GIR MÜZİK
& _
7 _
4.7. KÜRDİ MAKAMI..................................................................118
4.8. RAST MAKAMI....................................................................120
Kavramlar Ünitenin Bölümleri
Koma 4.1. Türk Müziği Ses Sistemi ve Aralık
Bak!ye 4.2. Türk Müziğinde Dizi Meydana Getirmeye
Yarayan Özel Dörtlüler
Küçük mücenneb 4.3. Türk Müziğinde Dizi Meydana Getirmeye 4.9. SEGÂH MAKAMI.................................................................122
Büyük mücenneb Yarayan Özel Beşliler
Tan!n! 4.4. Türk Müziğinde Makam Kavramı
Çargah 4.6. Buselik Makamı
4.5. Çargâh Makamı
Busel!k 4.7. Kürdi Makamı
Kürd! 4.8. Rast Makamı
4.9. Segâh Makamı 4.10. HÜSEYNİ MAKAMI.............................................................124
101
Okuma Parçası......................................................................................126
Okuma Parçası......................................................................................127
Ölçme Değerlendirme............................................................................128
5. MÜZİKSEL OKUMA (SOLFEJ BONA).............................
=66
_
5.1. ÇARGÂH MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA....................130
& _ .
2
_
5. ÜNİTE 5.2. BUSELİK MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA....................132
& _ .
3 _
& _ n
5.3. KÜRDİ MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA.........................134
4
_
& _ n
5.4. RAST MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA.........................136
_
_
5
& _
MÜZİKSEL OKUMA
(SOLFEJ/BONO) 5.5. SEGÂH MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA........................138
5.6. HÜSEYNİ MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA.....................140
Okuma Parçası......................................................................................142
Kavramlar Ünitenin Bölümleri
Rast 5.1. Çargâh Makamında Müziksel Okuma
5.2. Buselik Makamında Müziksel Okuma
Segâh 5.3. Kürdi Makamında Müziksel Okuma
Hüseyn! 5.4. Rast Makamında Müziksel Okuma Okuma Parçası......................................................................................143
D!z! 5.5. Segâh Makamında Müziksel Okuma
Solfej 5.6. Hüseyni Makamında Müziksel Okuma
Bona
De"!fre
Ölçme Değerlendirme............................................................................144
129
6. MÜZİKSEL YAZMA (DİKTE)..............................................
=66
_
6.1. ÇARGÂH MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA......................146
& _ .
2
_
6. ÜNİTE 6.2. BUSELİK MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA......................148
& _ .
3 _
& _ n
6.3. KÜRDİ MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA..........................149
4
_
& _ n
5 _ _ 6.4. RAST MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA............................150
& _
HA VA DA DUR NA SE
6 _ . .. MÜZİKSEL YAZMA
& _ 6.5. SEGÂH MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA.........................151
GA NE Dİ GIR (DİKTE)
& _
7 _
6.6. HÜSEYNİ MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA......................152
Okuma Parçası......................................................................................153
Kavramlar Ünitenin Bölümleri
Dikte 6.1. Çargâh Makamında Müziksel Yazma
6.2. Buselik Makamında Müziksel Yazma
6.3. Kürdi Makamında Müziksel Yazma
6.4. Rast Makamında Müziksel Yazma Okuma Parçası......................................................................................154
6.5. Segâh Makamında Müziksel Yazma
6.6. Hüseyni Makamında Müziksel Yazma
Ölçme Değerlendirme............................................................................155
145
9