Page 10 - TSM KORO 11 TSM
P. 10

KİTABIN TANITIMI




                                     Ünite numarasını gösteren bölümdür.

                                       Ünitenin adını gösteren bölümdür.


                                      Ünitede yer alan bölüm başlıklarını
                                      ve sırasını gösteren bölümdür.



                                    Bölümle ilgili öğrenilmesi hedeflenen
                                    kavram ve terimleri gösteren bölümdür.

              Karekod okuyucu ile taratılarak               Öğrenciye sunulan bilgiler içerisinde, özellikle vur-
              dijital ortamda içeriğe ulaşılır.             gulanması gereken noktaları gösteren bölümdür.


                                         Yeni bilgilerin öğrenilmesi amacıyla ön bilgilerin harekete geçirilmesini
                                         ve konuyu sezdirmeyi amaçlayan bölümdür.

                                         Etkinlikler  için  sınıfa  getirilecek  materyalleri  içeren  bölümdür.  Bu
                                         bölüm  bir  önceki  derste  öğretmen  ve  öğrenciler  tarafından  mutlaka
                                         incelenmelidir.

                                         Öğrencilerin gerektiğinde ders öncesinde hazırlık yaparak sınıf içinde
                                         konuya yönelik etkin katılımını sağlamayı amaçlayan bölümdür.





             Öğrenilecek  eserlerin  notalarını   Konuya  ya  da  etkinliğe  yönelik
             ve sözlerini içeren bölümdür.       metinleri içeren bölümdür.

                                     Öğrencilerin  sınıf  dışında  birey-
                                     sel ya da grup olarak yapacakları
                                     çalışmaları kapsayan bölümdür.




                                          Üniteyle  ilgili  öğrenilen  bil-
                                          gilerin  uygulama  yoluyla  de-
                                          ğerlendirilmelerine   yönelik
                                          olarak hazırlanmış bölümdür.









                                           Öğrencilerin ünite ile ilgili bilgilerinin açık uçlu, çoktan seçmeli ve
                                           boşluk doldurmalı sorular ile doğru-yanlış sorularıyla değerlendiril-
                                           mesine yönelik hazırlanmış bölümdür.








 8                                                                                                            9
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15