Page 132 - TSM TEORİ VE UYGULAMASI (THM) 11
P. 132
FORMLAR
EK 1: ÖĞRENCİ GÖZLEM FORMU
Açıklama: Bu form, etkinlik süresince öğrencilerin, yapılan çalışmalara katılma düzeylerini
gözlemeniz amacıyla hazırlanmıştır.
Ünite Adı: ..................................... Adı Soyadı: ..........................................
Numarası: ...............................................
Sınıfı: ......................................................
DERECELER
Hiçbir Nadiren Bazen Sıklıkla Her
BECERİLER Zaman Zaman
1 2 3 4 5
I. DERSE HAZIRLIK
1. Bilgi kaynaklarına nasıl ulaşacağını bilir.
2. Ulaştığı kaynaklardan etkin bir biçimde yararlanır.
3. Derse değişik yardımcı kaynaklarla gelir.
4. Derse hazırlıklı gelir.
Toplam
II. ETKİNLİKLERE KATILMA
1. Konu ile ilgili görüşlerini çekinmeksizin ifade eder.
2. Görüşü sorulduğunda söyler.
3. Yeni ve özgün sorular sorar.
4. Belirttiği görüşler ve verdiği örnekler özgündür.
5. Dersi iyi dinlediği izlenimi veren sorular sorar.
Toplam
III. İNCELEME, ARAŞTIRMA, GÖZLEM
1. Bilgi toplamak için çeşitli kaynaklara başvurur.
2. Kendisine verilen kaynaklarla yetinmeyip
başka kaynaklar araştırır.
3. İnceleme ve araştırma ödevlerini özenerek yapar.
4. Gözlemlerini dikkatli bir şekilde yapar.
5. Gözlemleri sonucunda mantıksal çıkarımlarda bulunur.
6. Araştırma ve inceleme sonucunda genellemeler yapar.
Toplam
GENEL TOPLAM
131