Page 134 - TSM TEORİ VE UYGULAMASI (THM) 11
P. 134
EK 3: AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
Değerlendiren Öğrencinin;
Grup Numarası : ....................................
Adı Soyadı: ..............................................
Sınıfı :........................................................
1. Arkadaşının Adı Soyadı: ....................................
2. Arkadaşının Adı Soyadı: ....................................
Her Etkinliğin Etkinliğin Hiçbir
Zaman Başında Sonunda Zaman
GRUBUMUZDAKİ ÖĞRENCİLER
1. Arkadaşım 2. Arkadaşım 1. Arkadaşım 2. Arkadaşım 1. Arkadaşım 2. Arkadaşım 1. Arkadaşım 2. Arkadaşım
Ben Ben Ben Ben
Etkinliğe katılımda gönüllüdür.
Görevini zamanında yerine getirir.
Farklı kaynaklardan bilgi toplayıp
sunar.
Grup arkadaşlarının görüşlerine
saygılıdır.
Arkadaşlarını uyarırken olumlu
bir dil kullanır.
Ders araç gereçlerini kullanırken
dikkatli ve titizdir.
Temiz, tertipli ve düzenli çalışır.
(Kullandığı aletleri yerine koyar,
kirlettiklerini temizler vb.)
Sonuçlar tartışılırken konuşur,
konuşulanları anlar.
133