Page 134 - TSM TEORİ VE UYGULAMASI (THM) 11
P. 134

EK 3: AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU





                  Değerlendiren Öğrencinin;

                  Grup Numarası : ....................................
                  Adı Soyadı: ..............................................
                  Sınıfı :........................................................

                                                            1. Arkadaşının Adı Soyadı: ....................................
                                                            2. Arkadaşının Adı Soyadı: ....................................









                                                               Her     Etkinliğin Etkinliğin    Hiçbir
                                                             Zaman      Başında    Sonunda      Zaman


                     GRUBUMUZDAKİ ÖĞRENCİLER
                                                                 1. Arkadaşım  2. Arkadaşım  1. Arkadaşım  2. Arkadaşım  1. Arkadaşım  2. Arkadaşım  1. Arkadaşım  2. Arkadaşım
                                                              Ben        Ben        Ben         Ben







                 Etkinliğe katılımda gönüllüdür.
                 Görevini zamanında yerine getirir.

                 Farklı kaynaklardan bilgi toplayıp
                 sunar.
                 Grup arkadaşlarının görüşlerine
                 saygılıdır.
                 Arkadaşlarını uyarırken olumlu
                 bir dil kullanır.
                 Ders araç gereçlerini kullanırken
                 dikkatli ve titizdir.
                 Temiz, tertipli ve düzenli çalışır.
                 (Kullandığı aletleri yerine koyar,
                 kirlettiklerini temizler vb.)
                 Sonuçlar tartışılırken konuşur,
                 konuşulanları anlar.











                                                           133
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139