Page 230 - ÇALGI EĞİTİMİ | VİYOLA 11
P. 230
KAYNAKÇA
[1] S. Aksüt, Türk Musikisinin 100 Bestekarı, İstanbul: İnkilap Kitapevi, 1993.
[2] S. Alimdar, Osmanlı’da Batı Müziği, İstanbul: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 2016.
[3] B. Barber, Solos For Young Violist, Albuquerque: Summy-Birchard Music, 2002. KAYNAKÇA
[4] G. Blay, (Ed.) Franz Wohlfahrt Op45, Sixty Studies for the Violin, New York: G. Schirmer,Inc, 1905.
[5] H. Classens, L’alto Classique, Collection En Trois Recueils Gradues Choix, Transcriptions Et Har-
moni-sations, Recueil B. Editions M. Paris: Combre, 1973.
[6] M. Crickboom, The Violin, Theory and Practise in 5 Books, J. Sears (Çev.), Brussels : Schoott Freres,
1923.
[7] E. Çelebioğlu, Müzik Kuramı, İstanbul: Bizim Kitaplar Yayınevi, 2008.
[8] A. Emnalar, Tüm Yönleriyle Türk Halk Müziği ve Nazariyatı, İzmir: Ege Üniversitesi Basımevi,
1998.
[9] M. Fenmen, Müzikçinin El Kitabı, Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları, 1997.
[10] C. P. Herfurth, A Tune A Day For Viola, Viola-Book Three, Boston: The Boston Music Company,
1940.
[11] C. P. Herfurth, A Tune A Day For Viola, Viola-Book Two, Boston: The Boston Music Company,
1940.
[12] M. J. Isaac, & R. C. Lewis, Wohlfahrt Foundation Studies for the Viola, Book 1, New York: Carl
Fischer, LLC. (Ed.) 1938.
[13] E. İlyasoğlu, Zaman İçinde Müzik, Başlangıcından Günümüze Örneklerle Batı Müziğinin Evrimi,
İstanbul: Yapı Kredi Yayınları, 2001.
[14] L. H. Kaufmann, Batı Müziğinden Seçmeler, İstanbul: Pencere Yayınları, 2000.
[15] H. Kinsey, Elementary Progressive Studies, Set I. London: Associated Board of the Royal Schools
of Music (ABRSM) Publishing, 1991.
[16] H. Kinsey, Elementary Progressive Studies, Set II. London: Associated Board of the Royal Schools
of Music (ABRSM) Publishing, 1991.
[17] F. Mazas, Méthode de Violon, Paris: Aulagnier, Faubourg Montmartre, 4A. A. 34. 1830.
[18] Z. Nacakcı, Halk Ezgilerine Dayalı Viyola Albümü, Ankara: Feryal Matbaacılık, 2007.
[19] Ü. Özgür, & S. Aydoğan, Gelenekten Geleceğe Makamsal Türk Müziği, Ankara: Arkadaş Yayıne-
vi, 2015.
[20] J. Palaschko, 24 Easy and melodious Studies for the Viola - Opus 86. Mainz and Leipzig Edition,
1930.
[21] H. Paraşkev, Temel Müzik Teorisi, İstanbul: Pan Yayıncılık, 1999.
[22] M. Rona, 20. Yüzyıl Türk Musikisi, İstanbul: Türkiye Yayınevi, 1970.
[23] C. Selanik, Müzik Sanatının Tarihsel Serüveni, Ankara: Doruk Yayımcılık, 1996.
[24] A. Sevgi, & E. Tuğcular, Halk Ezgileriyle Solfej, Ankara: Müzik Eğitimi Yayınları, 2013.
[25] H. Sitt, Viola Method, Glendale, NY: Edition Peters, 1891.
[26] S. Tarman, & Y. Kıvrak, Gençlik Orkestraları İçin Dağarcık (Flüt), Ankara: T.C. Kültür Bakanlığı,
2002.
[27] S. Tarman, Doğumunun 130. Yılında Atatürk ve Müzik, Ankara: Müzik Eğitimi Yayınları, 2011.
[28] S. Turhan, Anadolu Halk Türküleri ve Ezgileri, Ankara: Türk Tarih Kurumu Basımevi, 1992.
[29] Türkçe Sözlük, Ankara: TDK Yayınları, 2005.
[30] M. Ö. Uluç, Müzik İşaretleri ve Terimleri Sözlüğü, Ankara: Yurtrenkleri Yayınevi, 2002.
[31] B. Volmer, Bratschenschule, Band 2. German Edition, Germany: Schott, 1985.
[32] M. Wilkinson, & K. Hart, First Repertoire for Viola–Book Two, London: Faber Music Ltd, 1992.
[33] Yazım Kılavuzu, Ankara: TDK Yayınları, 2012.
İnternet Kaynakça
Sayfa 30 www.musicologie.org 11:48.
Sayfa 42 www.acikarsiv.gazi.edu.tr/File.php?Doc_ID=13324
Sayfa 52 www.acikarsiv.gazi.edu.tr/File.php?Doc_ID=13324
Sayfa 90 https:// polen.itu.edu.tp/xmlui/handle/11527/12646 18.05.2018 13.40
229