Page 199 - ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
P. 199

5. ÜNİTE


               KONTROL LİSTESİ

               Adı ve Soyadı      : .....................................................................  Sınıfı  ve Numarası       : .............................

               YÖNERGE: Aşağıda, “Çello Müziğinde Dönemler II” ünitesinde yer alan “Çello Müziğinde Romantik Dönem” ve “Çello
            Müziğinde Çağdaş Dönem” başlıkları çerçevesinde dizi, etüt ve eser çalarken uygulama durumunuzu değerlendirmek
            amacıyla bir kontrol listesi verilmiştir. Kontrol listesini öğretmeniniz ile birlikte doldurunuz. Davranışların gözlenip göz-
            lenememe durumuna göre uygulayabildikleriniz  için “EVET”, uygulayamadıklarınız  için “HAYIR” sütununa (X) işareti
            koyunuz.

                                                    PERFORMANS ÖLÇÜTLERİ
                BECERİLER    Romantik Dönem müziği etüt ve eserlerinde sağ el hakimiyetini sağladı.  EVET  HAYIR
               Fiziksel Beceriler  Kullanma  Çağdaş Dönem müziği etüt ve eserlerinde sağ el hakimiyetini sağladı.
                 Yayı


                             Romantik Dönem müziği etüt ve eserlerinde sol el hakimiyetini sağladı.
                 Sol Eli
                 Kullanma

                             Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken güçlü ve yumuşak bir ton ile çaldı.
                 Doğru       Çağdaş Dönem müziği etüt ve eserlerinde sol el hakimiyetini sağladı.
                 Notalarla
                 Çalma       Çağdaş Dönem etüt ve eserleri seslendirirken güçlü ve yumuşak bir ton ile çaldı.

                             Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken doğru entonasyonda çaldı.
                 Doğru
               Müziksel Beceriler  Entonasyonla   Çağdaş Dönem etüt ve eserleri seslendirirken doğru entonasyonda çaldı.
                 Çalma
                             Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken doğru tartımla çaldı.
                 Doğru
                 Tartımlarla
                 Çalma
                             Çağdaş Dönem etüt ve eserleri seslendirirken doğru tartımla çaldı.
                             Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken tempoda tutarlılık sağladı.
                 Tempoda
                 Tutarlılık
                             Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken tempoda tutarlılık sağladı.
               Sunum Becerileri  Dönem   Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken dönem özelliklerine dikkat etti.


                 Özelliklerine
                 Uygun
                 Seslendirme
                             Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken dönem özelliklerine dikkat etti.

                 Dönemin
                 Müzikal ve   Romantik Dönem’in müzikal ve biçimsel özelliklerini bildi.
                 Biçimsel
               Bilişsel Beceriler  Özelliklerini   Çağdaş Dönem’in müzikal ve biçimsel özelliklerini bildi.
                 Bilme

                             Romantik Dönem bestecilerini tanıdı.
                 Dönemin
                 Bestecilerini
                 Tanıma      Çağdaş Dönem bestecilerini tanıdı.


            Öğretmen Görüşü: ...............................................................................................................................................................
            ...............................................................................................................................................................................................
            ...............................................................................................................................................................................................



            NOT: Değerlendirme sonunda “HAYIR” sütunundaki cevaplarınızı bir kez daha gözden geçiriniz. Kendinizi yeterli görmüyorsanız öğren-
            me faaliyetini tekrar ediniz. Bütün cevaplarınız “EVET” ise bir sonraki üniteye geçebilirsiniz.
            NOT: Kontrol Listesi öğrencilere/öğretmenlere öğrenme sürecine rehberlik etmek ve desteklemek için verilmiştir.



                                                                                          ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12  197
   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204