Page 199 - ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
P. 199
5. ÜNİTE
KONTROL LİSTESİ
Adı ve Soyadı : ..................................................................... Sınıfı ve Numarası : .............................
YÖNERGE: Aşağıda, “Çello Müziğinde Dönemler II” ünitesinde yer alan “Çello Müziğinde Romantik Dönem” ve “Çello
Müziğinde Çağdaş Dönem” başlıkları çerçevesinde dizi, etüt ve eser çalarken uygulama durumunuzu değerlendirmek
amacıyla bir kontrol listesi verilmiştir. Kontrol listesini öğretmeniniz ile birlikte doldurunuz. Davranışların gözlenip göz-
lenememe durumuna göre uygulayabildikleriniz için “EVET”, uygulayamadıklarınız için “HAYIR” sütununa (X) işareti
koyunuz.
PERFORMANS ÖLÇÜTLERİ
BECERİLER Romantik Dönem müziği etüt ve eserlerinde sağ el hakimiyetini sağladı. EVET HAYIR
Fiziksel Beceriler Kullanma Çağdaş Dönem müziği etüt ve eserlerinde sağ el hakimiyetini sağladı.
Yayı
Romantik Dönem müziği etüt ve eserlerinde sol el hakimiyetini sağladı.
Sol Eli
Kullanma
Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken güçlü ve yumuşak bir ton ile çaldı.
Doğru Çağdaş Dönem müziği etüt ve eserlerinde sol el hakimiyetini sağladı.
Notalarla
Çalma Çağdaş Dönem etüt ve eserleri seslendirirken güçlü ve yumuşak bir ton ile çaldı.
Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken doğru entonasyonda çaldı.
Doğru
Müziksel Beceriler Entonasyonla Çağdaş Dönem etüt ve eserleri seslendirirken doğru entonasyonda çaldı.
Çalma
Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken doğru tartımla çaldı.
Doğru
Tartımlarla
Çalma
Çağdaş Dönem etüt ve eserleri seslendirirken doğru tartımla çaldı.
Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken tempoda tutarlılık sağladı.
Tempoda
Tutarlılık
Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken tempoda tutarlılık sağladı.
Sunum Becerileri Dönem Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken dönem özelliklerine dikkat etti.
Özelliklerine
Uygun
Seslendirme
Romantik Dönem etüt ve eserleri seslendirirken dönem özelliklerine dikkat etti.
Dönemin
Müzikal ve Romantik Dönem’in müzikal ve biçimsel özelliklerini bildi.
Biçimsel
Bilişsel Beceriler Özelliklerini Çağdaş Dönem’in müzikal ve biçimsel özelliklerini bildi.
Bilme
Romantik Dönem bestecilerini tanıdı.
Dönemin
Bestecilerini
Tanıma Çağdaş Dönem bestecilerini tanıdı.
Öğretmen Görüşü: ...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................................
NOT: Değerlendirme sonunda “HAYIR” sütunundaki cevaplarınızı bir kez daha gözden geçiriniz. Kendinizi yeterli görmüyorsanız öğren-
me faaliyetini tekrar ediniz. Bütün cevaplarınız “EVET” ise bir sonraki üniteye geçebilirsiniz.
NOT: Kontrol Listesi öğrencilere/öğretmenlere öğrenme sürecine rehberlik etmek ve desteklemek için verilmiştir.
ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12 197