Page 144 - ÇALGI EĞİTİMİ FLÜT 12
P. 144
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
Petersen, A. C. (1990). Rubank Elementary Medhot: Flute or Piccolo, Rubank Educational Library,
Miami, Florida.
Skornicka, J. E., Petersen, A. C. (1992). Rubank intermediate method: Flute or Piccolo, Rubank
Educational Library, Miami, Florida.
Topcan, T. (2011). Flüt Eğitiminde Marcel Moyse’a Ait “De La Sonorite” Adlı Metodun İçeriği ve
Çalışma Yöntemleri, (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi Yüksek Lisans Tezi), İnönü Üniversitesi, Eğitim
Bilimleri Enstitüsü, Malatya.
Uslu, M. (1996). Türkiye’de Çalgı Eğitiminin Yaygınlaştırılmasında ve Geliştirilmesinde AGSL Müzik
Bölümlerinin Önemi, 1. Ulusal AGSL Müzik Bölümleri Sempozyum Bildirisi, Uludağ Üniversitesi,
Eğitim Fakültesi, Müzik Eğitimi Bölümü, Bursa.
Üstün, E. (2007). “Flüt Eğitiminde Temel Beceriler ve Dil Teknikleri”, İdil Sanat ve Dil Dergisi, Cilt
1, Sayı 1.
Vilmos, B., Kovaks, G. (1980). Skalaiskola, Edition Musica, Budapest.
Yapalı, Y. (2014). Ülkemizde Flüt ve Flüt Eğitimi Alanlarında Yapılan Lisansüstü Tezlerinin
İncelenmesi, (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi), Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü,
Sivas.
Kaynakça atıf sistemi, APA 6.0 yazım kuralları ve kaynak gösterme biçimine göre düzenlenmiştir.
142

