Page 144 - ÇALGI EĞİTİMİ FLÜT 12
P. 144

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
               Petersen, A. C. (1990). Rubank Elementary Medhot: Flute or Piccolo, Rubank Educational Library,
               Miami, Florida.
               Skornicka, J. E., Petersen, A. C. (1992). Rubank intermediate method: Flute or Piccolo, Rubank
               Educational Library, Miami, Florida.
               Topcan, T. (2011). Flüt Eğitiminde Marcel Moyse’a Ait “De La Sonorite” Adlı Metodun İçeriği ve
               Çalışma Yöntemleri, (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi Yüksek Lisans Tezi), İnönü Üniversitesi, Eğitim
               Bilimleri Enstitüsü, Malatya.
               Uslu, M. (1996). Türkiye’de Çalgı Eğitiminin Yaygınlaştırılmasında ve Geliştirilmesinde AGSL Müzik
               Bölümlerinin Önemi, 1. Ulusal AGSL Müzik Bölümleri Sempozyum Bildirisi, Uludağ Üniversitesi,
               Eğitim Fakültesi, Müzik Eğitimi Bölümü, Bursa.
               Üstün, E. (2007). “Flüt Eğitiminde Temel Beceriler ve Dil Teknikleri”, İdil Sanat ve Dil Dergisi, Cilt
               1, Sayı 1.
               Vilmos, B., Kovaks, G. (1980). Skalaiskola, Edition Musica, Budapest.
               Yapalı,  Y.  (2014).  Ülkemizde  Flüt  ve  Flüt  Eğitimi  Alanlarında  Yapılan  Lisansüstü  Tezlerinin
               İncelenmesi, (Basılmamış Yüksek Lisans Tezi), Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü,
               Sivas.























































               Kaynakça atıf sistemi, APA 6.0 yazım kuralları ve kaynak gösterme biçimine göre düzenlenmiştir.





               142
   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149