Page 229 - ÇALGI EĞİTİMİ FLÜT 12
P. 229
KA AK A
[1] A. İLİK, “Ağaç Üf emeli Çalgılar Üzerine’’ 1.Ulusal Eğit m Sempozyumu, İstanbul: Marmara Üniversitesi,
1986.
[2] A. SA , Müzik Sözlüğü, Ankara: Müzik Ansiklopedisi ayınları, 2002.
3 A. ÇAN, Müzik Eğit mi, Ankara: Müzik Ansiklopedisi ayınları, 1994.
4 D. AN, Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalları Başlangıç Flüt Eğit minde Kullanılan Etüt ve Eserlerin
İncelenmesi, Sanat Eğit mi Dergisi. 2 (2). 5 -80.2014.
5 E. P İLL, Op. , Schule Für Die Böhm Flöte Methode for the Boehm Flute, Frankfurt: Musikverlag
Zimmermann, 2000
6 F. ALİ, Müzik ve Müziğimizin Sorunları, İstanbul: Cem ayınevi,198 .
G. C. ÖNDE , Flüt Eğit minde Nefes Teknikleri, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enst tüsü Dergisi,
2013.
8 G. ÇİMEN, Piyano Başlangıç Metotlarına Genel Bakış, Mavi Nota Müzik ve Sanat Dergisi. 16. Trabzon:
Selva ayıncılık,1995.
9 G. GA İBOLDİ, Methode Copmlete de Flute, Paris: Alphonse Leduc,1955.
10 H. GA DNE , Mult ple Intellegence: The Theory in Pract ce, Ne ork: Basic Books, 1993.
[11] H. KÖHLE , Ecole de la Velocite, Paris: Gerard Billaudat ayınları, 19 0.
[12] J. GAL A , Flute, London: Kahn Averill, 1990.
13 E. KÖHLE , 15 Studi Facili Per ıl Flauto Opus 33, Ne ork: nternat onal Music Corporat on, 19 9.
14 M.MO SE, De La Sonorite, Paris: Alphonse Leduc, 1934.
15 M. A , Yan Flüt Metodu, Ankara: urt enkleri ayınları, 2013.
16 M. DÜNDA , Müzik Öğretmeni Yet şt rmede Alanda Eğit m, Gazi Üniversitesi Gazi Eğit m Fakültesi
Dergisi. 23, (1), 59-6 , 2003
1 . MEB, Ortaöğret m Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi Çalgı Eğit mi Flüt Dersi Öğret m Programı,
2016.
18 N. ÖZEN, Çalgı Eğit minde Yararlanılan Müzik Eğit mi Yöntemleri, Gazi Üniversitesi Gazi Eğit m
Fakültesi Dergisi, Cilt 24, Sayı2, 2004.
19 P. TAFFANEL, P. GA BE T, Grands Exercices Journaliers de Mecanisme Pour Flute, Paris: Alphons
Leduc, 19 3.
20 S. ADA, Flüt ve Klavsen İçin Süit Trios Eurasiennes, Edit on Zurf uh, Paris, 1994.
[21] S. BİLGİN, Piyano Eşlikli Marşlar, Ankara: Evrensel Müzik Evi, 2003.
[22] S. T FAN, 4-8 Yaş Grubu Öğrencilerinin Müzik ve Piyano Eğit mi, Mavi Nota Müzik ve Sanat Dergisi
16. Trabzon: Selva ayıncılık, 199 .
23 Ş. CE HAN, Konservatuvar Ortaokul Devresine Yeni Başlayan Flüt Öğrencileri İçin Etkili Öğrenme ve
Çalışma Yöntemleri, üksek Lisans Tezi, Hacet epe Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enst tüsü, Üf emeli ve
urmalı Çalgılar Ana Sanat Dalı, Ankara: 2014.
24 T. TOPCAN, Flüt Eğit minde Marcel Moys’e Ait “De La Sonorite” Adlı Metodun İçeriği ve Çalışma
Yöntemleri, üksek Lisans Tezi, İnönü Üniversitesi, Eğit m Bilimleri Enst tüsü, Güzel Sanatlar Eğit mi
Ana Bilim Dalı, Müzik Öğretmenliği Bölümü, Malatya: 2011.
25 T. LE ENT, . ŞEN, Türkiye’de Müzik Eğit mi Veren Kurumlarda Çağdaş Türk Müziği Flüt Öğret mi
Uygulamalarına Yönelik Uzman Görüşleri, üksek Lisans Tezi, Erzurum: 2015.
26 S. A. ÇİÇEK, Müzik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları,
Şanlıurfa: 2008.
228 Flüt 12. Sınıf