Page 229 - ÇALGI EĞİTİMİ FLÜT 12
P. 229

KA  AK A




               [1]  A. İLİK, “Ağaç Üf emeli Çalgılar Üzerine’’ 1.Ulusal Eğit m Sempozyumu, İstanbul: Marmara Üniversitesi,
                   1986.
               [2]  A. SA ,  Müzik Sözlüğü, Ankara: Müzik Ansiklopedisi  ayınları, 2002.
                3   A.  ÇAN, Müzik Eğit mi, Ankara: Müzik Ansiklopedisi  ayınları, 1994.
                4   D.   AN, Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalları Başlangıç Flüt Eğit minde Kullanılan Etüt ve Eserlerin
                   İncelenmesi, Sanat Eğit mi Dergisi. 2 (2). 5 -80.2014.
                5   E.  P İLL,    Op. ,  Schule  Für  Die  Böhm  Flöte  Methode  for  the  Boehm  Flute,  Frankfurt:  Musikverlag
                   Zimmermann, 2000
                6   F. ALİ, Müzik ve Müziğimizin Sorunları, İstanbul: Cem  ayınevi,198 .
                    G. C. ÖNDE , Flüt Eğit minde Nefes Teknikleri, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enst tüsü Dergisi,
                   2013.
                8   G. ÇİMEN,  Piyano Başlangıç Metotlarına Genel Bakış, Mavi Nota Müzik ve Sanat Dergisi. 16. Trabzon:
                   Selva  ayıncılık,1995.
                9    G. GA İBOLDİ, Methode Copmlete de Flute, Paris:  Alphonse Leduc,1955.
                10   H. GA DNE ,  Mult ple Intellegence: The Theory in Pract ce, Ne   ork: Basic Books, 1993.
               [11]  H. KÖHLE , Ecole de la Velocite, Paris: Gerard Billaudat  ayınları, 19 0.
               [12]  J. GAL A , Flute, London: Kahn   Averill, 1990.
                13   E. KÖHLE , 15 Studi Facili Per ıl Flauto Opus 33, Ne   ork:  nternat onal Music Corporat on, 19 9.
                14   M.MO SE, De La Sonorite, Paris: Alphonse Leduc, 1934.
                15   M. A  , Yan Flüt Metodu, Ankara:  urt  enkleri  ayınları, 2013.
                16   M. DÜNDA , Müzik Öğretmeni Yet şt rmede Alanda Eğit m, Gazi Üniversitesi Gazi Eğit m Fakültesi
                    Dergisi. 23, (1), 59-6 , 2003
                1   . MEB, Ortaöğret m Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi Çalgı Eğit mi Flüt Dersi Öğret m Programı,
                   2016.
                18   N. ÖZEN, Çalgı Eğit minde Yararlanılan Müzik Eğit mi Yöntemleri, Gazi Üniversitesi Gazi Eğit m
                    Fakültesi Dergisi, Cilt 24, Sayı2, 2004.
                19   P. TAFFANEL, P.  GA BE T, Grands Exercices Journaliers de Mecanisme Pour Flute, Paris: Alphons
                     Leduc, 19 3.
                20   S. ADA, Flüt ve Klavsen İçin Süit Trios Eurasiennes, Edit on Zurf uh, Paris, 1994.
               [21]  S. BİLGİN, Piyano Eşlikli Marşlar, Ankara: Evrensel Müzik Evi, 2003.
               [22]  S. T FAN,  4-8 Yaş Grubu Öğrencilerinin Müzik ve Piyano Eğit mi, Mavi Nota Müzik ve Sanat Dergisi
                    16. Trabzon: Selva  ayıncılık, 199 .
                23   Ş. CE HAN, Konservatuvar Ortaokul Devresine Yeni Başlayan Flüt Öğrencileri İçin Etkili Öğrenme ve
                    Çalışma Yöntemleri,  üksek Lisans Tezi, Hacet epe Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enst tüsü, Üf emeli ve
                      urmalı Çalgılar Ana Sanat Dalı, Ankara: 2014.
                24    T.  TOPCAN,  Flüt  Eğit minde  Marcel  Moys’e  Ait  “De  La  Sonorite”  Adlı  Metodun  İçeriği  ve  Çalışma
                    Yöntemleri,  üksek Lisans Tezi, İnönü Üniversitesi, Eğit m Bilimleri Enst tüsü, Güzel Sanatlar Eğit mi
                     Ana Bilim Dalı, Müzik Öğretmenliği Bölümü, Malatya: 2011.
                25    T.  LE ENT,   .  ŞEN,  Türkiye’de  Müzik  Eğit mi  Veren  Kurumlarda  Çağdaş  Türk  Müziği  Flüt  Öğret mi
                     Uygulamalarına Yönelik Uzman Görüşleri,  üksek Lisans Tezi, Erzurum: 2015.
                26   S. A. ÇİÇEK, Müzik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları,
                     Şanlıurfa: 2008.



               228  Flüt 12. Sınıf
   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234