Page 10 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN 12
P. 10
İÇİNDEKİLER
İÇİNDEKİLER
KİTABIN TANITIMI 11
SESLENDİRME VE YORUMLAMADA FARKLI
1. ÜNİTE ÇALMA BİÇİM VE UYGULAMALARI
13
1.1. Flageolet (Flageolet) Çalma Tekniği 14
1.1.1. Flageolet Tekniği 14
1.1.2. Etütlerde Flageolet Çalma 14
1.1.3. Eserlerde Flageolet Çalma 20
1.2. Tonalite-Nitelikli Ses Üretme 22
1.2.1. Yayın Farklı Bölümlerinde Diziler Çalma 22
1.2.2. Etütlerde Nitelikli Ses Üreterek Çalma 27
1.2.3. Eserlerde Nitelikli Ses Üreterek Çalma 30
36
Okuma Parçası
Ölçme ve Değerlendirme 37
2. ÜNİTE KEMAN ÇALMADA KONUMLAR 39
2.1. Kemanda IV. Konum 40
2.1.1. Kemanda IV. Konum Kavramı 40
2.1.2. Kemanda IV. Konumda Tüm Tellerde Parmakları Doğru Seslere Basma 40
2.1.3. IV. Konumda Kalarak Diziler Çalma 41
2.1.4. IV. Konumda Kalarak Etütler Çalma 42
2.1.5. IV. Konumda Kalarak Eserler Çalma 46
2.1.6. I ve IV. Konumlar Arası Geçişli Diziler Çalma 50
2.1.7. I ve IV. Konumlar Arası Geçişli Etütler Çalma 54
2.1.8. I ve IV. Konumlar Arası Geçişli Eserler Çalma 58
Okuma Parçası 60
Ölçme ve Değerlendirme 61
3. ÜNİTE YAY TEKNİKLERİ
63
3.1. Kemanda Spiccato Çalma Tekniği 64
3.1.1. Spiccato Yay Tekniği 64
3.1.2. Etütlerde Spiccato Tekniğini Çalma 64
3.1.3. Eserlerde Spiccato Tekniğini Çalma 70
Okuma Parçası 76
Ölçme ve Değerlendirme 77
8 İÇİNDEKİLER

