Page 13 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN 12
P. 13

KİTABIN TANITIMI



            Ünitenin numarasıdır.
            Ünitenin adıdır.                 1. ÜNİTE
                                              SESLENDİRME
                                                 VE
                                           YORUMLAMADA FARKLI
                                             ÇALMA BİÇİM VE
                                             UYGULAMALARI
             Kavramlar               Bu ünitede
             Kavramları içeren       Etüt ve eserlerde flageolet (flajöle) çalma tekniğini, yayın farklı bölümlerinde diziler   Karekod okutularak ünitede
                                     çalmayı, etüt ve eser seslendirirken nitelikli ses üretmeyi öğreneceksiniz.
                                               Ünite Konuları
                                     Kavramlar
                                     • Flageolet  1.1. Flageolet (Çalma Tekniği)  işlenen konularla ilgili etkileşimli
             bölümdür.               • Gam-Arpej  1.2. Tonalite-Nitelikli Ses Üretme
                                                                  içeriğin gösterildiği bölümdür.

                                                                                               Ünite Konuları
                                                                     2. ÜNİTE            Ünitenin içerdiği konu
                                Ünite ile ilgili tanıtım            KEMAN ÇALMADA                 başlıklarıdır.
                                  sunusuna karekod                    KONUMLAR
                                  okutularak erişilen
                                         bölümdür.


                                                               Bu ünitede
                                                               IV. konumda kalarak geçişli dizi, arpej, etüt ve eser çalmayı öğreneceksiniz.
                                                               Kavramlar  Ünite Konuları
                                                               • IV. konum  2.1. Kemanda IV. konum
                                                               • I ve IV. konumda geçiş
                                                               • Dizi - Arpej


                                       6.1.3. Eşlikli I ve IV. Konumlar Arası Geçişli Eserler Çalma
                                      I  ve  IV.  Konumlar  arası  geçişli  eserler  çalma,  teknik  yeteneğini  geliştirmesinin  yanı  sıra
                                     entonasyonun gelişmesi için de önem arz etmektedir. Bağımsız olarak çalabilmesi ve motive olmak
                                     açısından önemlidir.
                                     açısından önemlidir.
                                      Ders İçi Çalışma
                                        Karekod uygulamasında eşliği verilen Wiegenlied adlı eseri eşlikli çalınız.
                                              WIEGENLIED
                                                     Franz Schubert
                                        Lento  1          (Franz Şubert)
                                       
            Ders İçi Çalışma         Keman                                  
                                       
                                           
                                              
                                                
            Öğrenmeyi                Piyano                                  
                                               
                                                   
                                                    
                                                     
                                          
                                              
                                            
                                                   
                                                
                                         
            kolaylaştırmak için       4                                          
                                                
                                      
            hazırlanan çalışmaları    4                                                   
                                      
            içeren bölümdür.                                      
                                      7  
                                                            
                                      
                                      7                      
                                                
                                                         
                                    Piyano       
                                                       
                                                 
                                          
                                      150  6. ÜNİTE
                                               ©
                                                                Ü
                                                                                           Üniteye Başlarken
                                                                Üniteye Başlarkenniteye Başlarken
                                                                                           Yeni bilgilerin öğre-
                                     Görsel ve Açıklamaları                                  nilebilmesi için ön
                                     Ön bilgileri harekete                                 öğrenmelerin hare-
                                     geçirmek amacıyla                                       kete geçirilmesini
                                     sunulan görselleri içerir.                             ve konunun sezdi-
                                                                                           rilmesini amaçlayan
                                                                                              çalışmaları içerir.
                                                                3. ÜNİTE
                                                                                         KİTABIN TANITIMI  11
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18