Page 121 - ÇALGI EĞİTİMİ KLASİK | KEMENÇE 12
P. 121

KAYNAKÇA
               14
            [1]   A. ERUZUN ÖZEL, Üç Telli Klasik Kemençe Eğitimine İlişkin Bir Yöntem, (Basılmamış Yüksek Lisans
                 Tezi), İstanbul Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006.
            [2]   C. AÇIN, Klasik Kemençe Yapım Sanatı ve Sanatçıları, İstanbul: Emek Basımevi, 2001.
            [3]   E. TUNCEL, Klasik Kemençe Sazında Pozisyon ve Yay Bağlarının İncelenmesi, (Basılmamış Yüksek
                 Lisans Tezi), Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Bilim Dalı Türk Sanat Müziği Bilim
                 Dalı, 2008.
            [4]   F. KAYA, Dört Telli Klasik Kemençe Eğitiminde Usta İcracılığa Yönelik Dağar ve Çalma Önerileri, (Basıl-
                 mamış Doktora Tezi), Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012.
            [5]   G. Y. KAÇAR, Türk Mûsikîsi Rehberi, Ankara: Maya Akademi Yayın Dağıtım, 2009.
            [6]   G. YAHYA, Ud Metodu, Ankara: Yurt Renkleri Yayınevi, 2002.
            [7]   H. ESEN, Klasik Kemençe Metodu, İstanbul: Eyüp Musiki Vakfı, 2006.
            [8]   İ. H. ÖZKAN, Türk Musikisi Nazariyatı ve Usulleri, Kudüm Velveleleri, İstanbul: Ötüken Neşriyat, 2003.
            [9]   K. İLERİCİ, Türk Müziği ve Armonisi, İstanbul: Millî Eğitim Basımevi, 1970.
            [10]  M. N. ÖZALP, Türk Musikisi Tarihi, İstanbul: Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, 2000.
            [11]  MEB, Güzel Sanatlar Lisesi Çalgı Eğitimi Klasik Kemençe Dersi Öğretim Programı, Ankara: 2016.
            [12]  N. CAN, Osmanlı Dönemi Türkçe Yazmalarında Ünlü Türk Bilgini Farabi, Ankara: Gazi Eğitim Fakültesi
                 Dergisi, Sayı 2 (203-215 s.)  2004.
            [13]  S. ÖZDEMİR, Klasik Kemençede Geleneksel İcra Teknikleri Üzerine Bir Araştırma, Kayseri: 2007.
            [14]  Ş. DEMİR, Eğitim Müziği Besteleme Teknik Bilgiler ve Uygulama, İstanbul: Ötüken Yayınları, 2012.
            [15]  Türk Sanat Müziği Seçme Eserler, Ankara: TRT Basım ve Yayın Müdürlüğü, 2004.
            [16]  Y. ÖZTUNA, Büyük Musiki Ansiklopedisi, Ankara: Kültür Bakanlığı, 1990.



                                                   GENEL AĞ ADRESLERİ
            Türk Dil Kurumu, http://www.tdk.gov.tr/



                                                    GÖRSEL KAYNAKÇA

            Kitap kapağı,1. ünite kapağı ve 2. ünite kapağı Komisyon tarafından düzenlenmiştir.


                                             ETÜT VE ESERLERİN KAYNAKÇASI
            12.1.1-13. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 3356
            12.1.2-17. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 3625
            12.1.3-21. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 3356
            12.1.4-23. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 3910
            12.1.5-26. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 7893
            12.1.6-28. sayfa– TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 0953
            12.1.7-30. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 11439
            12.1.8-32. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 1198
            12.1.9-34. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 1584
            12.1.10-40. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 2776
            12.1.11-42. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 1519
            12.1.12-44. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 0232
            12.1.13-48. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 1874
            12.2.1-53. sayfa – H. ESEN, Klasik Kemençe Metodu, İstanbul: Eyüp Musiki Vakfı, 2006. (s 174)
            12.2.2-54. sayfa – TRT Müzik Dairesi Başkanlığı TSM Repertuvarı No: 2717


         120
   116   117   118   119   120   121   122   123