Page 22 - BATI MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI 9
P. 22

ÜNİTE 1
            MÜZİK T EORİSİNE GİRİŞ



            CODA (KODA)



                                    “Bitiş için” anlamına gelir. Eser baştan sona tüm yineleme terim ve belirteçle-
                                    rine uygun olarak seslendirilir. Eserin başına veya tekrarı istenilen ilgili bölüme
                                    dönülür. Yinelemeler yapılma dan ilk koda belirtecinden ikinci koda belirtecine
                                    geçilerek eser bitirilir.












                                     fi                                            fi
                                                                                D.C.
             &                                              ™ ™
                     1            2         3              4              5               6        7              8

                                    Ölçü ilerleyişlerinin sayılarla ifade edilişi: 1 - 2 - 3 - 4 - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 1 - 2 - 7 - 8
                                    Ölçü ilerleyişlerinin renklerle ifade edilişi: Yeşil - Mor- Yeşil - Mor - Mavi - Yeşil - Gri








              ETKINLIK 3            Aşağıdaki ezgide tekrar işaretlerini göz önünde bulundurarak ezginin seyrini oklar-
                                    la gösteriniz ve bittiği yere bitiş çizgisi yerleştiriniz.




                 2                                      Œ                                             Œ
             &   4              œ             œ     œ         œ     œ  œ    œ   œ     œ œ    œ    œ
                    œ œ     œ       œ     œ                      œ






                  %                                                                                  Fine

             &    œ œ œ       œ   œ  œ     œ œ       œ  œ  œ     œ  œ  œ     œ  œ  œ     œ   œ     ˙






                                                                                                       %

                                                1.                            2.
                   ™                      œ      œ                    Œ     ™   œ  œ   œ
             &     ™  œ  œ  œ   œ    œ               œ  œ   œ    œ          ™              œ    ˙











             20
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27