Page 62 - KANUN 9
P. 62
2. ÜNİTE
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU 2. ÜNİTE
Adı ve Soyadı : ........................................................................................
Sınıfı ve Numarası : .............................................
YÖNERGE: Aşağıdaki tablo kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. Tellerden ses çıkartma çalışma-
ları ünitesiyle ilgili davranışlarınızı en doğru şekilde ifade eden seçeneğin altına (a) işareti koyunuz.
DERECELER
Sıra DEĞERLENDİRİLECEK DAVRANIŞLAR
No HER BAZEN HİÇBİR
ZAMAN ZAMAN
Etütleri çalmaya başlamadan önce oturma pozisyonumu
1
doğru ayarlarım.
Etütleri çalmaya başlamadan önce kanunun duruşunu
2
doğru ayarlarım.
Etütleri çalmaya başlamadan önce yüksük ve mızrapları
3
düzgün takarım.
Etütleri çalmaya başlamadan önce mandalları kontrol
4
ederim.
Kaba çârgâh teli üzerindeki etütleri nota değerine göre
5
çalarım.
Acem-aşiran teli üzerindeki etütleri nota değerine göre
6
çalarım.
Çârgâh teli üzerindeki etütleri nota değerine göre çala-
7
rım.
8 Acem teli üzerindeki etütleri nota değerine göre çalarım.
Kaba çârgâh ve çârgâh ses sahasındaki basit usullerle ya-
9
zılmış etütleri çalarım.
Kaba çârgâh ve tiz çârgâh ses sahasındaki basit usullerle
10
yazılmış etütleri çalarım.
Kaba çârgâh ve çârgâh ses sahasındaki bileşik usullerle
11
yazılmış etütleri çalarım.
Etütleri çalarken “sağ, sol ve iki el “ uyarısına dikkat ede-
12
rim.
13 Bütün etütleri on kez tekrar ederim.
Bu ünitede en iyi yaptığım şeyler ve diğer yorumlarım:
…………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………
NOT: Bu uygulamadan öğrenciye not verilemez. Form, öğrencinin gelişimini görme açısından arşivde saklanabilir.
60 TELLERDEN SES ÇIKARTMA ÇALIŞMALARI