Page 123 - Coğrafya Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 123

ÖĞRETMEN REHBER KİTABI





               SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 13



            Proje çalışmasını yaparken çalışma takvimine uymaya ve çalışmalarınızı her ay öğretmeninizle paylaş-
            maya dikkat etmelisiniz.

             Faaliyetler                                           1. Ay       2. Ay       3. Ay       4. Ay
             Konu ile ilgili araştırma yapma                         X           X           X
             Araştırma bulgularını değerlendirme                                 X           X           X
             Rapor hazırlama                                                                 X           X
             Poster hazırlama ve sunma                                                                   X


            Aşağıdaki değerlendirme ölçeği projenizin hangi ölçütlere göre değerlendirileceği konusunda sizlere bilgi vermek
            için hazırlanmıştır. Projenizin hazırlanması ve sunum aşamasında aşağıdaki ölçütler size yol gösterici olacaktır


                                         PROJE VE SUNU DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

                                                                                                  Geliştirilmesi
                                                         Mükemmel          İyi          Orta
                            BECERİLER                                                                Gerekli
                                                             (4)           (3)          (2)
                                                                                                       (1)
             I. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
             Projenin amacını belirleme

             Projeye uygun çalışma planı yapma
             Farklı kaynaklardan bilgi toplama
             Projeyi çalışma planına göre gerçekleştirme
             II. PROJENİN İÇERİĞİ
             Doğru bilgileri kullanma
             Toplanan bilgileri düzenleme
             Elde edilen verilerden çıkarımlarda bulunma

             Eleştirel düşünme becerisini gösterme
             Araştırma raporunda alt başlıklara yer ver-
             me
             Araştırma raporunda Türkçeyi doğru ve düz-
             gün kullanma
             III. POSTER TASARLAMA
             Amaca uygun hazırlama
             Posterin özgün olması
             Yaratıcılık ve yeteneğini kullanma
             IV. SUNU YAPMA
             Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde
             sunma
             Sorulara cevap verebilme
             Verilen sürede sunuyu yapma
             Türkçeyi doğru ve düzgün konuşma

             GENEL TOPLAM


            Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 68, en düşük puan ise 17’dir.


                                                                                                             123
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128