Page 22 - İngilizce Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı - 10.Sınıf
P. 22
İNGİLİZCE SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME
3. SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEKLERİNİN YAPISI
Hazırlanan rehber kitaplarda sınıf içi değerlendirme örnekleri iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölüm,
öğretmen sayfasıdır ve sınıf içi değerlendirme örneğinin nasıl kullanılması ile puanlanması gerektiği konularında
öğretmene rehberlik etmektedir. Ikinci bölüm ise öğrenci sayfasıdır ve öğrencilere verilmek üzere hazırlanmış
sınıf içi değerlendirme örneğini içermektedir. Bu sınıf içi değerlendirme örnekleri, örneğin yönergesi ve
değerlendirilmesinde kullanılacak puanlama araçlarından oluşmaktadır.
I. BÖLÜM - ÖĞRETMEN SAYFASI
Bu görselin bulunduğu
sayfalar ölçme aracıyla ilgili
öğretmene bilgi vermektedir.
IN-CLASS ASSESSMENT SAMPLE 14
Kazanımın bilişsel düzeyi
SUBJECT ENGLISH
Bloom Taksonomisi esas
alınarak belirlenmiştir.
GRADE 10
Bazı örneklerde bilişsel
düzey belirlemede
kazanımın açıklaması THEME DIGITAL ERA
esas alınmıştır.
E10.8.S1. Students will be able to make comments on innovations by
LEARNING OUTCOME
stating causes and effects.
Önerilen süre tahmini COGNITIVE STAGE Apply
olarak verilmiştir.
Öğrencilerin düzeyine ve
sınıf ortamına göre bu RECOMMENDED TIME 15 minutes
süre öğretmen tarafından
azaltılabilir veya ASSESSMENT TOOL Diagnostic Tree
arttırılabilir.
WHAT IS EXPECTED Students are expected to make the right choices from the given
FROM STUDENTS propositions (statements) regarding ‘innovations’.
Students will get 1 point for each correct choice until reaching the exits. In
Kazanımı ölçmek için order to get 3 full points, the students must reach the 6 Exit.
th
kullanılan ölçme aracını
göstermektedir. Part 1 A student who reaches Exit 6 makes the right choice by choosing
st
rd
‘F’ for the 1 proposition (statement) and reaches the 3 proposition
(statement). By choosing ‘T’ for the 3 proposition (statement), s/he makes
rd
the right choice and reaches the 6 proposition (statement). S/he makes the
th
th
right choice by choosing ‘F’ for the 6 proposition (statement). In this case,
Bu bölümde kullanılan ASSESSMENT the student makes 3 correct choices and gets 3 points.
ölçme aracında
değerlendirmenin nasıl Part 2 A student reaching Exit 6 makes the right choice by choosing ‘F’ for the
yapılması gerektiği 1 proposition (statement) and reaches the 3 proposition (statement). By
rd
st
gösterilmektedir. choosing ‘F’ for the 3 proposition (statement), s/he makes the wrong choice
rd
and s/he makes the wrong choice by choosing ‘F’ for the 7 proposition
th
(statement). In this case, the student makes 1 right and 2 wrong choices
and gets 1 point.
Bu bölümde öğrencilere
verilebilecek geri bildirim
Students who reach the wrong exit are recommended to review the topic
örnekleri gösterilmektedir.
of ‘Digital Era’.
Öğrencilerin
performanslarına bağlı FEEDBACK Considering the achievements of the majority of the class, it is
olarak öğrenci bazlı farklı recommended that studies should be carried out to eliminate them if
geri bildirimler verilebilir. incomplete or incorrect learning and misconceptions occur.
22