Page 23 - İngilizce Sınıf İçi Değerlendirme
P. 23
ÖĞRETMEN REHBER KİTABI
3. SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEKLERİNİN YAPISI
Hazırlanan rehber kitaplarda sınıf içi değerlendirme örnekleri iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölüm,
öğretmen sayfasıdır ve sınıf içi değerlendirme örneğinin nasıl kullanılması ile puanlanması gerektiği konularında
öğretmene rehberlik etmektedir. Ikinci bölüm ise öğrenci sayfasıdır ve öğrencilere verilmek üzere hazırlanmış
sınıf içi değerlendirme örneğini içermektedir. Bu sınıf içi değerlendirme örnekleri, örneğin yönergesi ve
değerlendirilmesinde kullanılacak puanlama araçlarından oluşmaktadır.
I. BÖLÜM - ÖĞRETMEN SAYFASI
Bu görselin bulunduğu
sayfalar ölçme aracıyla ilgili
öğretmene bilgi vermektedir.
IN-CLASS ASSESSMENT SAMPLE 1
Kazanımın bilişsel düzeyi SUBJECT ENGLISH
Bloom Taksonomisi esas
alınarak belirlenmiştir.
GRADE 9
Bazı örneklerde bilişsel
düzey belirlemede
kazanımın açıklaması THEME Movies
esas alınmıştır.
E9.3.S3. Students will be able to talk about their preferences of hobbies
LEARNING OUTCOME
and free time activities.
Önerilen süre tahmini COGNITIVE STAGE Understand
olarak verilmiştir.
Öğrencilerin düzeyine ve
sınıf ortamına göre bu RECOMMENDED TIME 10 minutes
süre öğretmen tarafından
azaltılabilir veya ASSESSMENT TOOL Diagnostic Tree
arttırılabilir.
WHAT IS EXPECTED Students are expected to understand the dialogue well and decide if the
FROM STUDENTS sentences are True or False.
Students will get 1 point for each correct choice until reaching the exits. In
Kazanımı ölçmek için order to get 3 full points, the students must reach the 3 exit.
rd
kullanılan ölçme aracını
göstermektedir.
Sample 1
A student who chooses ‘True’ for the first proposition (statement) gets
1 point. If s/he chooses ‘False’ for the second preposition, s/he gets
one more point. Finally, if s/he chooses ‘True’ for the 5 proposition and
th
Bu bölümde kullanılan ASSESSMENT reaches 3 Exit gets the last point, and his/her score is 3.
rd
ölçme aracında
değerlendirmenin nasıl Sample 2
yapılması gerektiği A student who chooses ‘True’ for the first proposition (statement) gets
gösterilmektedir.
1 point. If s/he chooses ‘True’ for the second proposition, s/he does not
get any points. Finally, if s/he chooses ‘True’ for the 4 proposition and
th
st
reaches the 1 Exit and does not get any points, his/her score is 1.
Bu bölümde öğrencilere
verilebilecek geri bildirim
örnekleri gösterilmektedir. Students who reach the wrong exits are recommended to review the topic
Öğrencilerin FEEDBACK ‘preferences of hobbies’.
performanslarına bağlı
olarak öğrenci bazlı farklı
geri bildirimler verilebilir.
23