Page 122 - MAtematik sınıf içi değerlendirme
P. 122
MATEMATİK SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 6
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Geliştirilmesi
Mükemmel İyi Orta
Ölçütler gerekli
(4) (3) (2)
(1)
Malzeme kullanımı, Malzeme kullanımı, Malzeme kullanımı, Malzeme kullanımı,
çalışma düzeneği ve çalışma düzeneği ve çalışma düzeneği ve çalışma düzeneği ve
Çalışma Planı
Hazırlama çalışmanın yapılışı çalışmanın yapılışı çalışmanın yapılışı çalışmanın yapılışı
tam olarak belirtil- bölümlerinden biri bölümlerinden ikisi bölümlerinden hiçbiri
miş. belirtilmemiş. belirtilmemiş. belirtilmemiş.
İşlemlerin büyük bir
İşlemleri anlaşılır bir İşlemlerin bir kısmı İşlemler anlaşılır bir
İşlemleri Kaydetme biçimde raporlaştırıl- kısmı anlaşılır bir anlaşılır bir biçimde biçimde raporlaştırıl-
mıştır. biçimde raporlaştırıl- raporlaştırılmıştır. mamıştır.
mıştır.
Atlı karınca mode- Atlı karınca modelini
Atlı karınca mo- linde işlemsel hata tasarlanmış ancak Atlı karınca modeli
delini ve motor yapılmamış ancak çalışması için veri- ve motor düzeneği
Model Oluşturma düzeneğini verile- görsel hata yapılmış lere uygun motor verilere uygun şekil-
re uygun şekilde ve motor düzeneği düzeneğini kurulma- de tasarlanmamıştır.
tasarlamıştır. verilere uygun şekil- mıştır.
de tasarlanmıştır.
Model uygun şekilde
Model uygun şekilde Motor düzeneği Model uygun şekilde
Modeli Sunma çalıştırılmış ve su- çalıştırılmış ancak çalıştırılırken teknik çalıştırılmamış ve
nulmuştur. sunumda dil hataları arıza oluşmuştur. sunulmamıştır.
yapılmıştır.
Grup olarak çalışıl-
Grup tam koordine
Grup iyi koordine olmuş ancak tam iş Grupta iki veya daha mamış ve iş birliği
Grup İletişimi olmuş ve iş birlikçi birlikçi çalışmamış- fazla sorun oluş- içinde verilen görev-
çalışmıştır. muştur. ler yerine getirilme-
tır.
miştir.
122