Page 124 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 124
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME
SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 16
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Ölçütler Mükemmel İyi Orta Geliştirilmesi gerekli
(4) (3) (2) (1)
Performans görevi Performans görevi Performans görevi Çalışma planı hazırlanma-
çalışma süreci tam çalışma sürecinde çalışma sürecinde mış veya görev ile ilgili
Çalışma Planı
olarak belirtilmiştir. bazı eksiklikler bu- oldukça eksik olmayan bir plan hazırlan-
lunmaktadır. bulunmaktadır. mıştır.
Araştırmasında te- Araştırmasında Araştırmasında ye- Herhangi bir araştırma
Karagöz Oyunları ile mel kaynak niteliği temel kaynak niteliği terli sayıda kaynağa yapmamıştır.
İlgili Araştırma Yapma taşıyan birçok eser- taşıyan eserlerden başvurmamıştır.
den yararlanmıştır. yararlanmamıştır.
Karagöz oyunlarının Karagöz oyunlarının
bölümlerini doğru
Karagöz oyunları- bölümlerini ve Karagöz oyunları hakkında
Karagöz Oyunlarının nın bölümlerini ve belirlemiş, özelliklerini doğru bir hiçbir bilgi edinmemiştir.
Bölümlerinin Özellikleri- özelliklerini doğru bölümlerin özellikle- biçimde belirleme-
ni Belirleme rini doğru bir biçim-
biçimde belirlemiştir. miştir.
de belirlememiştir.
Muhavere bölümü-
Muhavere bölümüne Muhavere bölümü-
Muhavere Bölümüne uygun metin yaz- nün içeriğine uygun nün içeriğine ve üs- Bir muhavere metni yaz-
Uygun Metin Yazma lubuna uygun metin mamıştır.
mıştır. metin yazmamıştır.
yazmamıştır.
Yazdığı metni doğru Yazdığı metindeki
Yazdığı Metni Canlan- biçimde canlandır- role uygun hareket Yazdığı metindeki Yazdığı metni canlandıra-
dırma replikleri unutmuştur. mamıştır
mıştır. etmemiştir.
Grup içinde iş bölü- Grup içinde iş bölü- Grup içinde iş Grup içinde iş bölümü ya-
mü sağlanmış ve iş mü sağlanmış ancak bölümü ve iş birliği pılmamış ve grup iş birliği
birliği içinde çalışıl- iş birliği içinde çalı- anlamında sorunlar içinde çalışmamıştır.
Grup İletişimi
mıştır. şılmamıştır. oluşmuştur.
Genel Toplam
124