Page 124 - Türk Dili ve Edebiyatı Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 124

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI             SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME




              SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 16





                                           DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI


                 Ölçütler           Mükemmel             İyi              Orta         Geliştirilmesi gerekli
                                       (4)               (3)               (2)                  (1)

                                Performans görevi  Performans görevi  Performans görevi   Çalışma planı hazırlanma-
                                çalışma süreci tam çalışma sürecinde  çalışma sürecinde   mış  veya görev ile  ilgili
          Çalışma Planı
                                olarak belirtilmiştir.  bazı eksiklikler bu-  oldukça eksik   olmayan bir  plan hazırlan-
                                                  lunmaktadır.     bulunmaktadır.    mıştır.

                                Araştırmasında te-  Araştırmasında   Araştırmasında  ye-  Herhangi bir araştırma
          Karagöz Oyunları ile   mel kaynak  niteliği  temel kaynak niteliği terli sayıda kaynağa   yapmamıştır.
          İlgili  Araştırma Yapma taşıyan birçok eser- taşıyan eserlerden  başvurmamıştır.
                                den yararlanmıştır.     yararlanmamıştır.
                                                  Karagöz oyunlarının  Karagöz oyunlarının
                                                  bölümlerini doğru
                                Karagöz oyunları-                  bölümlerini ve    Karagöz oyunları hakkında
          Karagöz Oyunlarının   nın bölümlerini ve   belirlemiş,   özelliklerini  doğru bir hiçbir  bilgi edinmemiştir.
          Bölümlerinin Özellikleri-  özelliklerini doğru   bölümlerin özellikle-  biçimde belirleme-
          ni Belirleme                            rini  doğru bir biçim-
                                biçimde belirlemiştir.             miştir.
                                                  de belirlememiştir.


                                                                   Muhavere bölümü-
                                Muhavere bölümüne Muhavere bölümü-
          Muhavere Bölümüne     uygun metin yaz-  nün içeriğine uygun   nün içeriğine ve üs- Bir muhavere metni yaz-
          Uygun Metin Yazma                                        lubuna uygun metin  mamıştır.
                                mıştır.           metin yazmamıştır.
                                                                   yazmamıştır.

                                Yazdığı metni doğru Yazdığı metindeki
          Yazdığı Metni Canlan-  biçimde canlandır-  role uygun hareket   Yazdığı metindeki   Yazdığı metni canlandıra-
          dırma                                                    replikleri unutmuştur. mamıştır
                                mıştır.           etmemiştir.


                                Grup içinde iş bölü- Grup içinde iş bölü- Grup içinde iş   Grup içinde iş bölümü ya-
                                mü sağlanmış ve iş  mü sağlanmış ancak  bölümü ve iş birliği   pılmamış ve grup iş birliği
                                birliği içinde çalışıl- iş birliği içinde çalı- anlamında sorunlar  içinde çalışmamıştır.
          Grup İletişimi
                                mıştır.           şılmamıştır.     oluşmuştur.




              Genel Toplam




















        124
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129