Page 107 - TAKIM SPORLARI 10
P. 107

Top Tutma Teknikleri Kontrol Tablosu
         Bu kontrol tablosu öğrencinin top tutma çalışmaları sırasında yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
         Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir.
         ‘Kısmen Yapabiliyor’ ve ‘Yapamıyor’ işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
         Öğrencinin Adı ve Soyadı:


         Sınıfı ve Numarası:
                                                                                                   Yapamıyor  Kısmen   Yapabiliyor  Yapabiliyor





         Gözlenecek Beceri: Top Tutma Teknikleri
         Yüksekten gelen topları tutabiliyor mu?
         Baş ve göğüs yüksekliğinde gelen topları tutabiliyor mu?
         Alçaktan gelen topları tutabiliyor mu?
         Yere yakın ve yerden gelen topları tutabiliyor mu?
         Farklı yükseklikten gelen topları tutarken vücudu dengeli mi?
         Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: ..................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................




















































                                                           105
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112