Page 254 - TAKIM SPORLARI 11
P. 254
Voleybolda Plonjon Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin plonjon çalışmaları sırasında yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin
davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. ‘Kısmen yapabiliyor’ ve
‘Yapamıyor’ işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Plonjon Hareketi
Öne plonjon yaparken adımlama yapabiliyor mu?
Öne plonjonda topa uzanma hareketini yapabiliyor mu?
Vuruş yaptıktan sonra önce ellerini yere koyabiliyor mu?
Vuruş sonrası yerde kayma hareketini yapabiliyor mu?
Yana plonjonda uzun adım alıyor mu?
Yana plonjon sonrası yuvarlanma hareketini doğru yapabiliyor mu?
Geriye yuvarlanma hareketini doğru yapabiliyor mu?
Öğretmenin görüşleri: ......................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
252