Page 34 - TAKIM SPORLARI 11
P. 34
Basketbolda Aldatma Hareketi Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin basketbolda aldatma hareketi için yapması gereken davranışları kapsamaktadır. Öğrencinin
davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen Yapabiliyor” ve
“Yapamıyor” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Rivors yapabiliyor
Top sürülen tarafın tersindeki ayağını öne alabiliyor mu?
Öne aldığı ayağını rakibin bacaklarının arasına gelecek şekilde yerleştirebiliyor mu?
Arkadaki ayağının dış tarafından rakibe sırtını dönebiliyor mu?
Arkadaki ayağını diğer ayağıyla paralel hâle getirerek vücudunu topla rakip arasına koyabiliyor mu?
Dönüş yaparken topu vücuduyla beraber hareket ettirebiliyor mu?
Dönüşü tamamladığında topu diğer eline geçirebiliyor mu?
Rakibin yanından hızlıca geçerek dripling yapmaya devam edebiliyor mu?
Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
32