Page 123 - TAKIM SPORLARI 12
P. 123

Futbolda Hücum ve Savunma Prensipleri Dereceleme Ölçeği



 Bu kontrol tablosu öğrencinin futbolda hücum ve savunma prensiplerinde yapması gereken davranışları kapsamaktadır.   M O D Ü L   3
 Öğrencinin  davranışı  yapabilme  durumuna  göre  en  uygun  seçenek  öğretmen  tarafından  “X”  ile  işaretlenir.  “Kısmen
 Yapabiliyor.” ve “Yapamıyor.” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
                   HENTBOL









 Öğrencinin Adı ve Soyadı:

 Sınıfı ve Numarası:

 Yapamıyor.  Kısmen Yapabiliyor.  Yapabiliyor.





 Gözlenecek Beceri: Gol bölgesine girme ve şut atma


 1 numaralı oyuncu (kaleci), 2 numaralı oyuncuya pas atabiliyor


 1 numaralı oyuncu (kaleci) kale alanı çizgisinin sol köşesine yaklaşabiliyor


 3 numaralı oyuncu ceza alanı yayı sağ köşesinin iç tarafına kadar yaklaşabiliyor


 4 numaralı oyuncu 2 numaralı oyuncuya yaklaşabiliyor


 5 numaralı oyuncu oyun alanının sol kenarına yaklaşabiliyor


 6 numaralı oyuncu bulunduğu hizadan kendi sağ tarafına koşabiliyor

 Öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşleri: ....................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................  ÜNİTELER
 .............................................................................................................................................................................................  1. Savunma Taktikleri
 .............................................................................................................................................................................................  2. Hücum Taktikleri
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................  3. Savunma ve Hücum Faktörleri
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................
 .............................................................................................................................................................................................


 Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.






 120                                                       121
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128