Page 123 - TAKIM SPORLARI 12
P. 123
Futbolda Hücum ve Savunma Prensipleri Dereceleme Ölçeği
Bu kontrol tablosu öğrencinin futbolda hücum ve savunma prensiplerinde yapması gereken davranışları kapsamaktadır. M O D Ü L 3
Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen
Yapabiliyor.” ve “Yapamıyor.” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
HENTBOL
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor. Kısmen Yapabiliyor. Yapabiliyor.
Gözlenecek Beceri: Gol bölgesine girme ve şut atma
1 numaralı oyuncu (kaleci), 2 numaralı oyuncuya pas atabiliyor
1 numaralı oyuncu (kaleci) kale alanı çizgisinin sol köşesine yaklaşabiliyor
3 numaralı oyuncu ceza alanı yayı sağ köşesinin iç tarafına kadar yaklaşabiliyor
4 numaralı oyuncu 2 numaralı oyuncuya yaklaşabiliyor
5 numaralı oyuncu oyun alanının sol kenarına yaklaşabiliyor
6 numaralı oyuncu bulunduğu hizadan kendi sağ tarafına koşabiliyor
Öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşleri: ....................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................. ÜNİTELER
............................................................................................................................................................................................. 1. Savunma Taktikleri
............................................................................................................................................................................................. 2. Hücum Taktikleri
.............................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................. 3. Savunma ve Hücum Faktörleri
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
120 121