Page 122 - TAKIM SPORLARI 12
P. 122

Futbolda Hücum ve Savunma Prensipleri Dereceleme Ölçeği



             Bu kontrol tablosu öğrencinin futbolda hücum ve savunma prensiplerinde yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
             Öğrencinin  davranışı  yapabilme  durumuna  göre  en  uygun  seçenek  öğretmen  tarafından  “X”  ile  işaretlenir.  “Kısmen
             Yapabiliyor.” ve “Yapamıyor.” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.










             Öğrencinin Adı ve Soyadı:

             Sınıfı ve Numarası:

                                                                                                Yapamıyor.  Kısmen Yapabiliyor.  Yapabiliyor.





             Gözlenecek Beceri: Gol bölgesine girme ve şut atma


             1 numaralı oyuncu (kaleci), 2 numaralı oyuncuya pas atabiliyor


             1 numaralı oyuncu (kaleci) kale alanı çizgisinin sol köşesine yaklaşabiliyor


             3 numaralı oyuncu ceza alanı yayı sağ köşesinin iç tarafına kadar yaklaşabiliyor


             4 numaralı oyuncu 2 numaralı oyuncuya yaklaşabiliyor


             5 numaralı oyuncu oyun alanının sol kenarına yaklaşabiliyor


             6 numaralı oyuncu bulunduğu hizadan kendi sağ tarafına koşabiliyor

             Öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşleri: ....................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................


            Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.






                                                           120
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127