Page 122 - TAKIM SPORLARI 12
P. 122
Futbolda Hücum ve Savunma Prensipleri Dereceleme Ölçeği
Bu kontrol tablosu öğrencinin futbolda hücum ve savunma prensiplerinde yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir. “Kısmen
Yapabiliyor.” ve “Yapamıyor.” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor. Kısmen Yapabiliyor. Yapabiliyor.
Gözlenecek Beceri: Gol bölgesine girme ve şut atma
1 numaralı oyuncu (kaleci), 2 numaralı oyuncuya pas atabiliyor
1 numaralı oyuncu (kaleci) kale alanı çizgisinin sol köşesine yaklaşabiliyor
3 numaralı oyuncu ceza alanı yayı sağ köşesinin iç tarafına kadar yaklaşabiliyor
4 numaralı oyuncu 2 numaralı oyuncuya yaklaşabiliyor
5 numaralı oyuncu oyun alanının sol kenarına yaklaşabiliyor
6 numaralı oyuncu bulunduğu hizadan kendi sağ tarafına koşabiliyor
Öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşleri: ....................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
120