Page 186 - TAKIM SPORLARI 12
P. 186

Oyun Sistemleri Uygulamaları Dereceleme Ölçeği
             Bu kontrol tablosu öğrencinin müsabaka ortamında teknik uygulamaları yaparken sergilediği davranışları kapsamaktadır.
             Öğrencinin  davranışı  yapabilme  durumuna  göre  en  uygun  seçenek  öğretmen  tarafından  “X”  ile  işaretlenir.  “Kısmen
             Yapabiliyor.” ve “Yapamıyor.” işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
             Öğrencinin Adı ve Soyadı:

             Sınıfı ve Numarası:
                                                                                                Yapamıyor.  Kısmen   Yapabiliyor.  Yapabiliyor.




             Gözlenecek Beceri: Teknik uygulamalar
             3-3 oyun sisteminde kendisine düşen görevi yapabiliyor
             4-2 oyun sisteminde kendisine düşen görevi yapabiliyor
             5-1 oyun sisteminde kendisine düşen görevi yapabiliyor
             Pasör kaçırma sistemlerinde kendisine düşen görevi yapabiliyor

             Öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşleri: ...................................................................................................................
             ............................................................................................................................................................................................
             ............................................................................................................................................................................................
             ............................................................................................................................................................................................
             ............................................................................................................................................................................................
             ............................................................................................................................................................................................
             ............................................................................................................................................................................................
             ..........


            Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.
















































                                                           184
   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191