Page 195 - TAKIM SPORLARI 12
P. 195

10. Uygulama Çalışması  12. Uygulama Çalışması
















                                  Görsel 4.35                                 Görsel 4.36
 Görsel 4.31   Görsel 4.32
                     Görsel 4.35 ve 4.36’daki 3 numaralı bölgeden yapılan 1-3-2 hücum dublajı çalışmasını öğ-
 Görsel  4.31  ve  4.32’deki  2  numaralı  bölgeden  yapılan  1-3-2  hücum  dublajı  çalışmasını   retmen rehberliğinde, yönergeyi takip ederek uygulayınız.
 öğretmen rehberliğinde, yönergeyi takip ederek uygulayınız.  •  Joker oyuncunun topu 5 numaralı bölgeye atmasıyla oyun başlasın.
 •  Joker oyuncunun topu 5 numaralı bölgeye atmasıyla oyun başlasın.  •  Topu karşılayan oyuncu topu pasöre atsın (Görsel 4.35).
 •  Topu karşılayan oyuncu topu pasöre atsın (Görsel 4.31).  •  Pasör gelen topu 3 numaralı bölgeden hücum yapan smaçöre atsın.
 •  Pasör topu 2 numaralı bölgedeki smaçöre atsın.  •  3 numaradan hücum yapan orta oyuncunun smaç vurması esnasında 4, 2 ve 6 numaralı
 •  2 numaralı oyuncunun smaç vurması esnasında 3, 6 ve 1 numaralı oyuncular smaçörün   oyuncular smaçörün etrafını çevirerek yakın dublaj yapsın.
 etrafını çevirerek yakın dublaj yapsın.  •  5 ve 1 numaralı bölgelerdeki oyuncular ise  birinci dublajın arkasındaki ikinci hücum dublajını
 •  4 ve 5 numaralı bölgelerdeki oyuncular ise birinci dublajın arkasındaki ikinci hücum dublajını   oluştursun (Görsel 4.36).
 oluştursun (Görsel 4.32).  •  Öğretmeninizin belirleyeceği sıra ile çalışmayı tekrarlayınız.
 •  Öğretmeninizin belirleyeceği sıra ile çalışmayı tekrarlayınız.  •  Öğretmeninizin belirleyeceği süre boyunca çalışmaya devam ediniz.
 •  Öğretmeninizin belirleyeceği süre boyunca çalışmaya devam ediniz.


 11. Uygulama Çalışması  Etkinlik






                    Hücum dublajına yönelik değişik uygulamaları örneklerden yararlanarak renkli kartonlara çiziniz.
                 Bir sınıf panosu oluşturarak çizimlerinizi arkadaşlarınızın yaptıkları ile karşılaştırınız.







 Görsel 4.33   Görsel 4.34
                   DÜŞÜNELİM - YAZALIM

 Görsel 4.33 ve 4.34’teki 3 numaralı bölgeden yapılan 1-2-3 hücum dublajı çalışmasını öğret-
                   İzlediğiniz farklı spor müsabakalarında vatanseverlik, saygı, sevgi, sabır, sorumluluk, öz denetim
 men rehberliğinde, yönergeyi takip ederek uygulayınız.  ve iş birliğinin yansıtıldığı tutum ve davranışlara örnekler veriniz. Sporcuların bu değerlere neden
 •  Joker oyuncunun topu 6 numaralı bölgeye atmasıyla oyun başlasın.  sahip olması gerektiği hakkındaki düşüncelerinizi kısaca yazınız.
 •  Topu karşılayan oyuncu topu pasöre atsın (Görsel 4.33).  ........................................................................................................................................................
 •  Pasör gelen topu 3 numaralı bölgeden hücum yapan smaçöre atsın.  .............................................................................................................................................................
 •  3 numaradan hücum yapan orta oyuncunun smaç vurması esnasında 4 ve 1 numaralı oyuncu-  .............................................................................................................................................................
 lar smaçörün etrafını çevirerek yakın dublaj yapsın.  .............................................................................................................................................................
 •  5, 6 ve 2numaralı bölgelerdeki oyuncular ise birinci dublajın arkasındaki ikinci hücum dublajını   .............................................................................................................................................................
                 .............................................................................................................................................................
 oluştursun (Görsel 4.34).  .............................................................................................................................................................
 •  Öğretmeninizin belirleyeceği sıra ile çalışmayı tekrarlayınız.  ..............................................................................................................................................................
 •  Öğretmeninizin belirleyeceği süre boyunca çalışmaya devam ediniz.    ..............................................................................................................................................................




 192                                                       193
   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200