Page 195 - TAKIM SPORLARI 12
P. 195
10. Uygulama Çalışması 12. Uygulama Çalışması
Görsel 4.35 Görsel 4.36
Görsel 4.31 Görsel 4.32
Görsel 4.35 ve 4.36’daki 3 numaralı bölgeden yapılan 1-3-2 hücum dublajı çalışmasını öğ-
Görsel 4.31 ve 4.32’deki 2 numaralı bölgeden yapılan 1-3-2 hücum dublajı çalışmasını retmen rehberliğinde, yönergeyi takip ederek uygulayınız.
öğretmen rehberliğinde, yönergeyi takip ederek uygulayınız. • Joker oyuncunun topu 5 numaralı bölgeye atmasıyla oyun başlasın.
• Joker oyuncunun topu 5 numaralı bölgeye atmasıyla oyun başlasın. • Topu karşılayan oyuncu topu pasöre atsın (Görsel 4.35).
• Topu karşılayan oyuncu topu pasöre atsın (Görsel 4.31). • Pasör gelen topu 3 numaralı bölgeden hücum yapan smaçöre atsın.
• Pasör topu 2 numaralı bölgedeki smaçöre atsın. • 3 numaradan hücum yapan orta oyuncunun smaç vurması esnasında 4, 2 ve 6 numaralı
• 2 numaralı oyuncunun smaç vurması esnasında 3, 6 ve 1 numaralı oyuncular smaçörün oyuncular smaçörün etrafını çevirerek yakın dublaj yapsın.
etrafını çevirerek yakın dublaj yapsın. • 5 ve 1 numaralı bölgelerdeki oyuncular ise birinci dublajın arkasındaki ikinci hücum dublajını
• 4 ve 5 numaralı bölgelerdeki oyuncular ise birinci dublajın arkasındaki ikinci hücum dublajını oluştursun (Görsel 4.36).
oluştursun (Görsel 4.32). • Öğretmeninizin belirleyeceği sıra ile çalışmayı tekrarlayınız.
• Öğretmeninizin belirleyeceği sıra ile çalışmayı tekrarlayınız. • Öğretmeninizin belirleyeceği süre boyunca çalışmaya devam ediniz.
• Öğretmeninizin belirleyeceği süre boyunca çalışmaya devam ediniz.
11. Uygulama Çalışması Etkinlik
Hücum dublajına yönelik değişik uygulamaları örneklerden yararlanarak renkli kartonlara çiziniz.
Bir sınıf panosu oluşturarak çizimlerinizi arkadaşlarınızın yaptıkları ile karşılaştırınız.
Görsel 4.33 Görsel 4.34
DÜŞÜNELİM - YAZALIM
Görsel 4.33 ve 4.34’teki 3 numaralı bölgeden yapılan 1-2-3 hücum dublajı çalışmasını öğret-
İzlediğiniz farklı spor müsabakalarında vatanseverlik, saygı, sevgi, sabır, sorumluluk, öz denetim
men rehberliğinde, yönergeyi takip ederek uygulayınız. ve iş birliğinin yansıtıldığı tutum ve davranışlara örnekler veriniz. Sporcuların bu değerlere neden
• Joker oyuncunun topu 6 numaralı bölgeye atmasıyla oyun başlasın. sahip olması gerektiği hakkındaki düşüncelerinizi kısaca yazınız.
• Topu karşılayan oyuncu topu pasöre atsın (Görsel 4.33). ........................................................................................................................................................
• Pasör gelen topu 3 numaralı bölgeden hücum yapan smaçöre atsın. .............................................................................................................................................................
• 3 numaradan hücum yapan orta oyuncunun smaç vurması esnasında 4 ve 1 numaralı oyuncu- .............................................................................................................................................................
lar smaçörün etrafını çevirerek yakın dublaj yapsın. .............................................................................................................................................................
• 5, 6 ve 2numaralı bölgelerdeki oyuncular ise birinci dublajın arkasındaki ikinci hücum dublajını .............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
oluştursun (Görsel 4.34). .............................................................................................................................................................
• Öğretmeninizin belirleyeceği sıra ile çalışmayı tekrarlayınız. ..............................................................................................................................................................
• Öğretmeninizin belirleyeceği süre boyunca çalışmaya devam ediniz. ..............................................................................................................................................................
192 193