Page 173 - TAKIM SPORLARI 9
P. 173
Hentbolda Top Sürme Kontrol Tablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin top sürme çalışmaları sırasında yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir.
‘Kısmen Yapabiliyor’ ve ‘Yapamıyor’ işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Alçak Top Sürme
Top sürerken bakışlar, geniş bir görüş açısı içerisinde rakip oyuncular ve eş oyuncularda
mı?
Top sürerken her iki elini kullanıyor mu?
Top sürerken el bileği topu takip ediyor mu?
Top sürmeyen elini topu rakipten korumak için kullanıyor mu?
Alçak top sürerken vücut ağırlık merkezi aşağıda mı?
Alçak top sürerken topu diz ile kalça seviyesi arasında sürüyor mu?
Alçak top sürmede engeller arasında slalom yapabiliyor?
Engeller arasında top sürerken topu iyi kontrol edebiliyor mu?
Top sürerken vücut dengeli mi?
Gözlenecek Beceri: Yüksek Top Sürme
Top sürerken bakışlar, geniş bir görüş açısı içerisinde rakip oyuncular ve eş oyuncularda
mı?
Top sürerken her iki elini kullanıyor mu?
Top sürerken el bileği topu takip ediyor mu?
Top sürerken gövdesi dik mi?
Ağırlık merkezi yukarıda mı?
Top sürerken vücut dengeli mi?
Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: ..................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
171