Page 205 - TAKIM SPORLARI 9
        P. 205
     5. Uygulama Çalışması
           KARŞILIKLI PARMAK PAS ÇALIŞMASI
           59. görseldeki uygulama çalışmasını öğretmen rehberliğinde, yönergeyi takip ederek uygulayınız.
           • Öğretmeniniz tarafından belirlenen mesafede arkadaşınızla karşılıklı parmak pası yapınız.
           • Paslaşma esnasında öğretmeninizin vereceği komutlar doğrultusunda yer değiştiriniz ve paslaşmaya
             devam ediniz.
                                                       59. Görsel
               6. Uygulama Çalışması
            DÖRTLÜ PARMAK PAS ÇALIŞMASI
            60. görseldeki uygulama çalışmasını öğretmen rehberliğinde,
            yönergeyi takip ederek uygulayınız.
             • İki grup olarak karşılıklı parmak pas yapınız.
             • Parmak pas vuruşunuzu yapıp kendi grubunuzun arkasına
              geçiniz.
             • Öğretmenin ikinci bir uyarısına kadar çalışmayı tekrar ediniz.
                                                                                           60. Görsel
                7. Uygulama Çalışması
           KAYMA ADIMLI PARMAK PAS ÇALIŞMASI
           61. görseldeki  uygulama  çalışmasını  öğretmen
           rehberliğinde, yönergeyi takip ederek uygulayınız.
           • 1, 2 ve 3 numaralı öğrencilerde birer top bulunsun.
           • 1  numaralı  öğrenci  topu  4  numaralı  öğrenciye
             göndersin.
           • 4 numaralı öğrenci topu parmak pasla tekrar 1
             numaralı öğrenciye göndersin, kayma adımı ile 2
             numaralı öğrencinin karşısına gelsin. 2 numaralı
             öğrenciden atılan topu parmak pasla 2 numaralı
             öğrenciye  tekrar  göndersin.  Yine  kayma  adımı
             ile 3 numaralı öğrencinin karşısına gelsin ve aynı
             paslaşmayı yapsın.
           • 1, 2 ve 3 numaralı öğrenciler saat yönünde bir
             sıra dönerek aynı çalışmayı tekrarlasın.
                                                                                    61. Görsel
                                                           203





