Page 61 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 61

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI

                  KAYNAKÇA



                  Adanalı, K. (2008). Sosyal Bilgiler Eğitiminde Alternatif Değerlendirme:5.Sınıf Sosyal Bilgiler Eğitiminin Alternatif De-
                         ğerlendirme Etkinlikleri Açısından Değerlendirilmesi. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Çukurova Üniversitesi
                         Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
                  Aiken, L. R. (1995). Rating scales and checklists; evaluating behavior, personality, and attitudes. New York: John Wiley
                         & Sons.

                  Airasian, P. W. (2001). Classroom assessment: Concepts and applications (5th ed.). McGraw-Hill.
                  Alıcı, D. (2008). Öğrenci performansının değerlendirilmesinde kullanılan diğer ölçme araçları ve yöntemleri. Tekindal, S.
                         (Ed). Eğitimde ölçme ve değerlendirme. Pegem Atıf İndeksi, 1-325.
                  Anderson, L. W., & Krathwohl, D. R. (Eds.). (2001). A taxonomy for learning, teaching, and assessing: A revision of Blo-
                         om’s Taxonomy of educational objectives. Addison Wesley Longman.

                  Ashraft, M. H. (1994). Human Memory and Cognition (2nd Edition). Harper Collins College Publishers: New York.

                  Aydoğdu, M., & Kesercioğlu, T. (2005). İlköğretimde fen ve teknoloji öğretimi.
                  Bahar, M., Johnstone, A. H., & Sutcliffe, R. G. (1999). Investigation of students’ cognitive structure in elementary genetics
                         through word association tests. Journal of biological education, 33(3), 134-141.
                  Bahar, M., Nartgün Z., Durmuş S. ve Bıçak, B. (2008). Geleneksel-Alternatif Ölçme ve Değerlendirme (Ed. Mehmet Ba-
                         har). Ankara: PegemA Yayıncılık.
                  Banks, J. A., & McGee Banks, C. A. (2010). Multicultural education: Issues and perspectives (7th ed.). Wiley.

                  Boud, D., Cohen, R., & Sampson, J. (1999). Peer learning and assessment. Assessment & evaluation in higher educati-
                         on, 24(4), 413-426.
                  Brookhart, S. M. (2010). How to assess higher-order thinking skills in your classroom. ASCD.

                  Campbell, D. M., Cignetti, P. B., Melenyzer, B. J., Nettles, D. H., & Wyman, R. M. (2004). How to develop a professional
                         portfolio. Pearson.
                  Chavan, R., & Patankar, P. S. (2016). Constructivist strategies for minimization of science misconceptions among school
                         students. In Proceeding in National conference.

                  Çepni, S. (2007). Performansların Değerlendirilmesi. Karip, Emin.(Ed.). Ölçme ve Değerlendirme. Ankara. 1. Baskı. Pe-
                         gem Yayıncılık.
                  Duckworth, E. (1987). “The Having of Wonderful Ideas” and Other Essays on Teaching and Learning. Teachers College
                         Press.
                  EARGED, (2003). Öğrenci Merkezli Eğitim Uygulama Modeli. Ankara: Milli Eğitim.

                  Ercan, F., Taşdere, A., & Ercan, N. (2010). Kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla bilişsel yapının ve kavramsal değişimin
                         gözlenmesi. Türk Fen Eğitimi Dergisi, 7(2), 136-154.
                  Gunston, R. F. (1980). Word association and the description of cognitive structure. Research in Science Education 10, 45-
                         53.
                  Haladyna, T. M. (2004). Developing and validating multiple-choice test items. Lawrence Erlbaum Associates.

                  Haladyna, T. M., Downing, S. M., & Rodriguez, M. C. (2002). A review of multiple-choice item-writing guidelines for
                         classroom assessment. Applied Measurement in Education, 15(3), 309-334.

                  Korkmaz, H. (2004). Fen ve Teknoloji Eğitiminde Tamamlayıcı Değerlendirme Yaklaşımları. Ankara: Yeryüzü Yayınevi.
                  Kutlu, Ö., Doğan, C. D., & Karakaya, İ. (2010). Ölçme ve değerlendirme performansa ve portfolyoya dayalı durum belir-
                         leme. Pegem Atıf İndeksi, 001-212.
                  Lee, A. (2016). Implementing character education program through music and integrated activities in early childhood set-
                         tings in Taiwan. International Journal of Music Education, 34(3), 340-351.

                  Miles, M. B., & Huberman, A. M. (1994). Qualitative data analysis: An expanded sourcebook. sage.
                  Nakiboğlu, C. (2008). Using word associations for assessing non major science students’ knowledge structure before and
                         after general chemistry instruction: the case of atomic structure. Chemistry Education Research and Practice 9,
                         309-322.




                                                                                                                 61
   56   57   58   59   60   61   62