Page 99 - Ulusal ve Uluslararası Proje Hazırlama Öğretmen Rehber Kitabı
P. 99

KAYNAKÇA







               Akdemir, A. S. (2017). eTwinning in Language Learning: The Perspectives of Successful Teac- hers.
               Journal of Education and Practice, 8(10), 182-190.
               Akyüz, E., (2020). Akademik Proje Hazırlama Teknikleri, Nobel Tıp Kitabevleri, Ankara.

               Blazic, A., & Verswijvel, B. (2017). eTwinning: A teacher network in Europe. In International hand- book
               of teacher quality and policy (pp. 173-184). Routledge.
               Bozdağ, Ç. (2017). Almanya ve Türkiye’de okullarda teknoloji entegrasyonu. etwinning örneği üzerine

               karşılaştırmalı bir inceleme. Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi, 1(1), 42-64.
               Camilleri, R. A. (2016). Global education and intercultural awareness in eTwinning. Cogent Edu- cation,
               3(1), 1210489.

               Crisan, G. I. (2013). The Impact of Teachers’ Participation in eTwinning on Their Teaching and Training.
               Acta Didactica Napocensia, 6(4), 19-28.

               Çepni, S., (2014). Araştırma ve Proje Çalışmalarına Giriş, Pegem Akademi Yayıncılık; 8. Basım Ankara.
               Doğan, N ve Özer, F. (2018). Fen bilimlerinde bilimin doğası ve öğretimi. G. Çakmakcı ve A. Tekbıyık
               (Ed). Fen bilimleri öğretimi ve STEM etkinlikleri. Ankara: Nobel Yayınevi

               Elif, G. (2018). eTwinning Collaborative Learning Environment in Initial Teacher Education. In- ternatio-
               nal Journal of Advanced Research in Science, Engineering and Technology, 5(2), 5234- 5242.

               Gündüç, Y., (2022). AB Birliği Hibe Programları, Dışişleri Bakanlığı, Avrupa Birliği Başkanlığı, Ankara.
               Holmes, B., & Sime, J. A. (2014). Online learning communities for teachers’ continuous professio- nal
               development: An action research study of eTwinning learning events. In The design, experien- ce and

               practice of networked learning (pp. 185-205). Springer, Cham.
               Kampylis, P., Bocconi, S., & Punie, Y. (2012, August). Fostering innovative pedagogical practices th-
               rough online networks: the case of eTwinning. In Proceedings of the SQM/INSPIRE 2012 Con- ference,

               Tampere, Finland, 21-23 August.
               Leto, E. (2018). eTwinning and the Project Based Learning approach. In Future Education Confe- rence
               Proceedings, Libreria Universitaria (pp. 237-239).

               Milli Eğitim Bakanlığı (Şubat, 2019). Milli Eğitim Bakanlığı kurumlarının 2018 yılında TÜBİTAK bilim ve
               toplum destek programlarına katılımı. Eğitim Analiz ve Değerlendirme Raporları Serisi, No:4.

               Papadakis, S. (2016). Creativity and innovation in European education. Ten years eTwinning. Past, pre-
               sent and the future. International Journal of Technology Enhanced Learning, 8(3-4), 279- 296.
               Peker, Ünal, D., (2021). Eğitimde Proje Hazırlama, Vizetek yayınları, Ankara.

               Taşdan, M.-Kaya H. İ., (2021). Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Pegem Akademi yayın- ları, Ankara.
               Tatlı, Z., (2021). Proje Geliştirme ve Yönetimi, Pegem Akademi yayınları, Ankara.









                                                           99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103