Page 263 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 263

MASKOTUM YÜRÜYOR


                                                   ÇALIŞMANIN TEMASI


               • Bilim Okuryazarlığı

                                                    ÇALIŞMANIN AMACI


               Bu etkinliğin amacı, kimya derslerinde kullanılabilecek eğitsel bir oyun tasarlamaktır. Oyunu oynamak
           için bluetooth ile hareket edebilen bir maskot tasarlanacak ve oyun içinde bu maskot ile kodlama yapma bece-
           rileri geliştirilecektir.

               Bu etkinlik ile çalışma ekibi robotun şekline belirlemek için il/ilçe/yöre/bölgenin önemli kültürel/tarihi
           değerlerini öğrenir. Bu değerleri temsil eden maskotlar tasarlar.

                                       GELİŞTİRİLMESİ HEDEFLENEN BECERİLER


               • Yaratıcı fikirler üretme

               • Çizim yapabilme

               • İşbirlikli çalışma

               • Kodlama

                                                  ÇALIŞMANIN ALANLARI


               Çalışmanın Birincil Alanı: FeTeMM

               Çalışmanın İkincil Alan(lar)ı: Yazılım / Elektrik ve Elektronik / 3B Tasarım / Robotik / Sosyal Bilimler/
           Coğrafya


                                              ÇALIŞMANIN TAHMİNİ SÜRESİ


               Bu etkinlik öğrenci çalışma süresine bağlı olarak yaklaşık 10 ders saatidir.








                                                                                                                     255
   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268