Page 267 - Tasarım Beceri Atölyeleri Öğretmen El Kitabı
P. 267

• Bu etkinlik sırasında öğrencilerin yaratıcı fikirleri ön planda tutulmalıdır. Maskota ses ekleme, hareket
                 sırasında ışık yanıp sönme gibi hareketler de eklenebilir.
               • Hazırlanan maskot bu oyun dışında bir çok amaç için kullanılabilir. Bu etkinlik sürecinde kazandıkları
                 becerilerle farklı amaçlar için robotlar tasarlanabilir.

                                                         KAYNAKLAR


               1.  Dönmez-Baykoç, N., (1992). Oyun Kitabı, Esin Yayınevi, İstanbul

               2.  Kaya, S. & Elgün, A. (2015).Eğitsel oyunlar ile desteklenmiş fen öğretiminin ilkokul öğrencilerinin aka-
                   demik başarısına etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(1), 329-342

               3.  Ocak, M. A & Efe, A. A. (2019). Ardunio ile Kodlama ve Mikrodenetleyici Uygulamaları. Anı Yayıncılık.
                   Ankara.

               4.  Demirbaş, Y. K. (2015). Uygulamalarla 3 Boyutlu Yazıcı Yapımı ve Kullanımı. Abaküs Kitap. İstanbul.









































                                                                                                                     259
   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272