Page 5 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 5

Türk Dili ve Edebiyatı


                                                                                            İÇİNDEKİLER


















        SUNUŞ  ..............................................................................................................................................................   3
        ÖN SÖZ  .............................................................................................................................................................   4

        Kaynaştırma Bütünleştirme Yoluyla Eğitimde Sosyal Kabul  ..........................................................................   6
        Sosyal Kabul  ......................................................................................................................................................   6
        Sosyal Kabulün Başlıca Amaçları  ....................................................................................................................   6

        Sosyal Kabulü Etkileyen Faktörler  ...................................................................................................................   7
        Kaynaştırma Bütünleştirme Yoluyla Eğitimde Olumlu Sınıf İklimi ve  Olumlu Davranışsal Destek  .............   8
        Kaynaştırma Bütünleştirme Yoluyla Eğitimde Etkili Sınıf Yönetimi Stratejileri  .............................................   9

           1.  Aşama: Ders Öncesi Yapılması Gereken Düzenlemeler  ......................................................................   9
           2.  Aşama: Derse Başlandığında Yapılması Gereken Düzenlemeler  .......................................................  11

           3.  Aşama: Ders Sırasında Dikkat Edilmesi Gereken Düzenlemeler  ........................................................  12
           4.  Aşama: Ders Sonunda Yapılması Gereken Düzenlemeler  ..................................................................  12
        Olumlu Sınıf İklimi Oluşturmak İçin Öğretmenlere Öneriler  ..........................................................................  13

        Sosyal Kabulü ve Sınıf Etkileşimini Değerlendirme Yöntemleri  .....................................................................  14
        SEN OLSAYDIN (TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI)  ..................................................................................................  15
        Etkinlik Tablolarının Yapısına Ait Kılavuz  ........................................................................................................  17

        9. Sınıf Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri  ....................................................................................................  19
        10. Sınıf Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri  ..................................................................................................  69
        11. Sınıf Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri  ..................................................................................................  115

        12. Sınıf Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri  ..................................................................................................  157
        EKLER  ................................................................................................................................................................  194

















                                                                                                          5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10