Page 375 - GRAFİK TASARIM 11
P. 375

CEVAP ANAHTARI





                           Cevap anahtarına ulaşmak için karekodu okutunuz.





             KAYNAKÇA



            Acartürk G. (2019). İllüstrasyonda Görsel Göstergelerin An-  ve Tanıtım Ana Bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul
                  latılması ve Mesaj: Gürbüz Doğan Ekşioğlu, T.C. Or-  (Danışman: Prof. Dr. Abdullah Özkan).
                  du Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Grafik Ana   Bilir Y. (2020). Grafik Tasarım Ürünlerinde Görsel Bir Öge
                  Sanat Dalı, Yüksek Lisans, Ordu (Danışman: Dr. Öğr.   Olarak Tipografi. İstanbul Arel Üniversitesi, Lisansüs-
                  Üyesi Adem Yücel).
                                                                 tü Eğitim Enstitüsü, Grafik Tasarımı Ana Sanat Dalı,
            Aktaş S. (2019). Grafik Tasarımda Görsel Okuryazarlık Açı-  Yüksek Lisans Tezi, İstanbul (Danışman: Prof. Güler
                  sından Piktogramların İncelenmesi, Giresun Üniver-  Ertan). s.16-22.
                  sitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sanat Tasarım Ana   Bilirdönmez  K.  (2020).  Tipografide  Renk  ve  Rengin  Kulla-
                  Bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Giresun, (Danışman:   nımı, Journal of  Humanitiesand Tourism Research,
                  Dr. Öğretim Üyesi Merve YILDIRIM).
                                                                 10 (4), s.863-883, Retrievedfrom. https://dergipark.
            Alakuş A. O. ve Mercin L. (2011). Sanat Eğitimi ve Görsel   org.tr/tr/pub/johut/issue/58659/847490
                  Sanatlar Öğretimi. 2. Baskı, Pegem Akademi, Ankara.
                                                           Bulak K. H. (2019). Grafik Tasarım Tarihinde Tipografi, T.C.
            Aslıer, M. Başlangıcından Bugüne Çağdaş Türk Resim Sanatı   İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,
                  Tarihi. İstanbul. Tiglat Yayınları, c.5.       Grafik Tasarım Ana Sanat Dalı, Grafik Tasarım Prog-
                                                                 ramı,  Yüksek  Lisans  Tezi,  İstanbul  (Danışman.  Prof.
            Artun C. (2017). Teknolojik Gelişmelerin Grafik Tasarıma Et-  Mehmet Reşat Başar).
                  kileri. Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü,
                  Grafik Ana Sanat Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir.  Büyükikiz D. (2020). Grafik Tasarımcılar Meslek Kuruluşunda
                                                                 Ödül Alan Kitap Kapağı Tasarımlarının İncelenmesi,
            Atam A. A. (2014). Kurumsal Kimlik Çalışmaları: Beko Ör-
                  neği, TheTurkish Online Journal of Design, Art and   İstanbul Arel Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitü-
                                                                 sü, Grafik Tasarımı Ana Bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi,
                  Communication, 4(2), s.16-39.
                                                                 İstanbul (Danışman: Prof. Selahattin GANİZ).
            Başer M. (1994). Görsel İletişimde Piktogram ve Sembolle-
                  rin  İnsan  Üzerindeki  Etkileri,  Anadolu  Üniversitesi,   Çağla E. (2021). Devlet Tatbiki Güzel Sanatlar Yüksek Okulu
                  Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Eskişe-  Grafik Bölümü Mezunu Çizerlerin Türk Karikatür Ve
                  hir, (Danışman: Prof. Mehmet Turgay Erem).     İllüstrasyon Sanatına Katkıları,  T.C. İstanbul  Arel Üni-
                                                                 versitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Grafik Tasarımı
            Baykara A. (2020). Tasarım Ögelerinin Grafik Tasarıma Etkisi.   Ana Sanat Dalı, Sanatta Yeterlik, İstanbul (Danışman:
                  İstanbul Arel Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitü-  Dr. Öğr. Üy. Nuri Sezer).
                  sü, Grafik Tasarım Ana Bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi,
                  İstanbul (Danışman: Prof. Güler Ertan). s.28-50.  Çelik A. (2014). Sanat Felsefesi Eğitiminde Bir Model Ola-
                                                                 rak İsmail Hakkı Baltacıoğlu’nun Sanat Görüşü. Gazi
            Becer E. (2019). İletişim ve Grafik Tasarım. 12. Baskı, Dost   Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim
                  Kitabevi, Ankara.                              Sosyal Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı, Felsefe Grubu
            Bektaş D. (1992). Çağdaş Grafik Tasarımın Gelişimi. Yapı Kre-  Öğretmenliği Bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
                  di Yayınları, İstanbul.                  Çiçek S. (2021). Afiş Tasarımında Değişken Fontların Kulla-
                                                                 nımı, T.C. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü,
            Bel Kılıç D. (2020). Resim Sanatında Arts & Crafts Akımının
                  Güncel Sanattaki Yeri. Kütahya Dumlupınar Üniver-  Grafik Tasarım Ana Bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Or-
                  sitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Resim Ana Sanat   du (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Aytaç Özmutlu).
                  Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Kütahya (Danışman: Dr. Öğr.   Çoğal E. Sokak Fotoğrafçılığının Grafik Tasarım Ögel eri Bağ-
                  Üyesi Haydar Taşçılar). s.10.                  lamında İncelenmesi. İstanbul Arel Üniversitesi, Li-
                                                                 sansüstü Eğitim Enstitüsü, Grafik Tasarımı Ana Sanat
            Bilir  B.  (2020).  Görsel  İletişim  Tasarımı  Uygulamalarının
                  Marka  Değerine  Katkısının  İncelen mesi.  İstanbul   Dalı Programı, Grafik Tasarımı, Yüksek Lisans Tezi, İs-
                  Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler   tanbul (Danışman: Prof. Güler Ertan). s.11-52.

                                                                                                   373
   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380