Page 378 - GRAFİK TASARIM 11
P. 378

KAYNAKÇA


               Eğitim Bakanlığı.                         Yıldırım A. (2012). Tipografinin Değişen Yüzü; Post Ti-
                                                              pografi  Ve  Post  Tipografik  Font  Tasarımı,  Ha-
          Tepecik A. (2002). Grafik Sanatlar. 1. Baskı, Detay Yayın-
               cılık, Ankara.                                 cettepe  Üniversitesi,  Sosyal  Bilimler  Enstitüsü,
                                                              Grafik Ana Sanat Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Ankara
          Top G. B. (2018). Grafik Tasarım Disiplinlerinde Temel   (Danışman. Prof. Dr. İncilay Yurdakul).
               Sanat Eğitiminin Etkileri. İstanbul Arel Üniversi-  Zülfügarlı N. (2019). Konstrüktivizm’de Kolajın Afiş Ta-
               tesi,  Sosyal  Bilimler  Enstitüsü,  Grafik  Tasarımı,   sarımındaki  Yeri  ve  Günümüz  Uygulama ları.
               Yüksek Lisans Tezi, İstanbul (Danışman: Dr. Öğr.   Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Güzel
               Üyesi Nuri Sezer). s.28-72.
                                                              Sanatlar Enstitüsü, Temel Eğitim Ana  Sanat Dalı,
          Turani  A.  (1993).  Sanat  Terimleri  Sözlüğü.  11.  Basım,   Temel Sanat ve Tasarım Programı, Yüksek Lisans
               Remzi Kitabevi, İstanbul.                      Eser Metni, İstanbul (Danışman: Prof. Lebriz Ro-
                                                              na). s.5.
          Tuna A. A. (2006). Hastanelerde Kurumsal Kimlik Uygu-
               lamalarının  Hastalar  Tarafından  Algılanmasına
               Yönelik Bir Araştırma, Gazi Üniversitesi, Eğitim
               Bilimleri  Enstitüsü,  İşletme  Eğitimi  Ana  Bilim
               Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Ankara (Danışman: Prof.
               Dr. Sanem ALKİBAY).
          Tunç Z. O. (2018). Kurumsal Kimlik Tasarımları ve Kül-    5. ÜNİTE BİLGİ NOTU KAYNAKÇASI
               türel Farklılıklar (İkea ve Koçtaş Örnekleri), Sdü
               Art-E  Güzel  Sanatlar  Fakültesi  Sanat  Dergisi,   (1)   İlhan AYVERDİ v.d., Kubbealtı Lugatı: Misalli Bü-
               11(22), s.338-374.
                                                              yük Türkçe Sözlük, Kubbealtı Neşriyat, İstanbul,
          Uçar T. F. (2019). Görsel İletişim ve Grafik Tasarım. 10.   2011, s.460.
               Baskı, İnkilap Kitabevi.
                                                         (2)   İslam Ansiklopedisi, Hakkâklık maddesi, Müellif:
          Uzuner  E.  (2021).  Grafik  Sanatların  Resim  Sanatı  ile   Mehmet Zeki Kuşoğlu,Türkiye Diyanet Vakfı, htt-
               İlişkisi ve Algı Boyutu. İstanbul Arel Üniversitesi,   ps://islamansiklopedisi.org.tr/hakkaklik
               Sosyal Bilimler Enstitüsü, Grafik Tasarım Ana Sa-  (3)   Celal Esat Arseven, Sanat Ansiklopedisi, INDEX
               nat Dalı, Sanatta Yeterlik, İstan bul.
                                                              Graveur maddesi, Millî Eğitim Basımevi, 1965,
          Ülger K. (2021). Kurumsal Kimlik Oluşturmada Grafik Ta-  s.2527.
               sarımın Rolü ve Önemi. https://dergipark.org.tr/  (4)   Mustafa Cezar, Sanatta Batı’ya Açılış ve Osman
               en/download/article-file/1846200#:~:text=ku-   Hamdi, EKAV Yayınları.
               rumsal%20kimlik%20tasar%C4%B1m%C4%B-
               1n%C4%B1%20belli%20bir,sayg%C4%B1nl%-     (5)   Napier’in Servet-i Fünun Dergisi için yaptığı ça-
               C4%B1k%20kazand%C4%B1ran%20bir%20ta-           lışmalara  ilk  dikkat  çeken  Dr.  Mehmet  Nuhoğ-
               sar%C4%B1m%20olu%C5%9Fturmakt%C4%B1r           lu- Celal Eser’in makalesi olmuştur. Dr. Mehmet
               12.01.2023                                     Nuhoğlu-  Celal  Eser,  Sanayi-i  Nefîse  Mektebi
                                                              hakk (Gravür) hocası Mösyö Napier’in Servet-i
          Yalur R. (2014). 1990-2013 Yılları Arasında Afiş ve Sos-  Fünun Dergisindeki gravürleri
               yal Afişlerin Grafik Tasarım ve Teknolojik Açıdan
               İncelenmesi.  İstanbul  Arel  Üniversitesi,  Sosyal    (6)   Asım İşler, Gravür Sanatı ve Gravür Atölyesi Tari-
               Bilimler Enstitüsü, Grafik Tasarımı Ana  Sanat Da-  hi, Gravür Atölye Sergisi, MSÜ.
               lı, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul (Danışman: Yrd.    (7)   Asım  İşler,  Başlangıcından  Bugüne  Türkiye’de
               Doç. Dr. Nuri Sezer). s.45-57.                 Gravür Sanatı, Karşı Sanat Çalışmaları Yayınları

          Yalur R. (2019). Minimalist Sanat Akımının Türk Afiş Ta-  (8)   Filiz  Kılıç-Mehmet  Kılıç,  Nevşehirli  Sanatçı  ve
               sarımına  Etkisi,  T.C.  İstanbul  Arel  Üniversitesi,   Yazar Bir Aile: Bakıoğulları https://www.avano-
               Sosyal  Bilimler  Enstitüsü,  Grafik  Tasarımı  Ana   sarastirmalari.com/nevsehirli-sanatci-ve-ya-
               Sanat Dalı, Sanatta Yeterlik, İstanbul (Danışman:   zar-bir-aile-bakiogullari/
               Prof. Güler Ertan).

                                  Kaynakça atıf sistemi, APA Kriterlerine göre hazırlanmıştır.

         376
   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382