Page 377 - GRAFİK TASARIM 11
P. 377

KAYNAKÇA



            Karaalioğlu  S.  (2015).  Üniversite  Yerleşkelerinde  Yer   Ögelerinin İncelenmesi. Doğuş Üniver sitesi, Sos-
                  Alan Bilgilendirme Tasarımı Ürünlerinin İncelen-  yal Bilimler Enstitüsü, Plastik Sanatlar Ana Bilim
                  mesi. Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitü-  Dalı, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul (Danışman: Yrd.
                  sü,  Uygulamalı  Sanatlar  Eğitimi  Ana  Bilim  Dalı,   Doç. N. Irmak Akçadoğan). s.17-22.
                  Yüksek Lisans Tezi, Ankara (Danışman: Doç. Ar-  Ören Ş. (2015). Atatürk İletişim Dergisi. Sayı 8, s.207-
                  mağan Gökçearslan). s.42-43.
                                                                 226.
            Karadağ  H.  (2019).  Grafik  Tasarım  Ögelerinin  Bilgilen-  Öztunç Y. (2018). Dijital Ortam Grafik Programlarında Ti-
                  dirme  Tasarımında  Kullanımı  ve  Bir  Uygu lama   pografinin Kullanımı, T.C.İstanbul Arel Üniversite-
                  Önerisi. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal   si, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Grafik Tasarımı Ana
                  Bilimler Enstitüsü, Grafik Ana Sanat Dalı, Yüksek   Sanat Dalı Programı, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul
                  Lisans  Tezi,  Kütahya  (Danışman:  Dr.  Öğr.  Üyesi   (Danışman. Prof. Dr. Selahattin Ganiz).
                  Eren Evin Kılıçkaya Boğ). s.9-25.
                                                           Salman B. (2019). Duygusal Algı Bağlamında Grafik Ta-
            Karaalioğlu  S.  (2015).  Üniversite  Yerleşkelerinde  Yer   sarım Ürünlerinde Tasarlama Yaklaşım larının İn-
                  Alan Bilgilendirme Tasarımı Ürünlerinin İncelen-  celenmesi. Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler
                  mesi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitü-  Enstitüsü, Sanat ve Tasarım Ana  Sanat Dalı, Yük-
                  sü,  Uygulamalı  Sanatlar  Eğitimi  Ana  Bilim  Dalı,   sek Lisans Tezi, Adana (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi
                  Yüksek Lisans Tezi, Ankara (Danışman: Doç. Ar-  Oya Türe Aygün). s.50-77.
                  mağan Gökçearslan). s.59-62.
                                                           Sarıkavak N. (2004). Çağdaş Tipografinin Temelleri, Seç-
            Karaçeper S. (2018). İstanbul Aydın Üniversitesi Güzel   kin Yayıncılık.
                  Sanatlar Fakültesi Dergisi. Cilt 4, Sayı 8, s.73-83.
                                                           Selamet S. (1995). Grafik Tasarım Ögesi Olarak Tipogra-
            Keser, N. (2009). Sanat Sözlüğü. İstanbul. Ütopya Yayı-  fi, T.C. Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Ens-
                  nevi.
                                                                 titüsü, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir (Danışman.
            Kızıldemir D. (2015).  Grafik Tasarımda Fotoğraf ve Ti-  Yard. Doç. Dr. T. Fikret Uçar).
                  pografi, Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Ens-  Soğukkuyu  B.  (2015).  Kitap  Kapağı  Tasarımında  Kadın
                  titüsü, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir (Danışman.   Portresinin  Kullanımı,  Uşak  Üniversitesi  Sosyal
                  Doç. Dr. Hüseyin Eryılmaz).
                                                                 Bilimler Dergisi, 8(1), s.57-72.
            Kozak  S.  (2015).  Yeşil  Pazarlama  Aracılığıyla  Kurumsal   Sorgunalp Ö. C. (2017). Kitap Kapağı Tasarımında Görsel
                  Kimlik Oluşturmada Sürdürülebilir Tasarım “Yeşil   Bütünlük, Süleyman Demirel Üniversitesi, Güzel
                  Üniversite Örneği: T.C. Dumlupınar Üniversitesi,   Sanatlar Enstitüsü, Grafik Tasarım Ana Sanat Da-
                  Sosyal Bilimler Enstitüsü, Grafik Ana Sanat Dalı,   lı, Yüksek Lisans Tezi, Isparta (Danışman: Doç. Dr.
                  Yüksek Lisans Tezi, Kütahya (Danışman: Doç. Dr.   Yusuf KEŞ).
                  Ercan TAŞKIN).
                                                           Öksüz Ö. (2022). Dijital Çağda Kitap Okuma Kültürünün
            Küçük B. (2013). Görsel İletişim Tasarımı Açısından Sa-  Görselleşmesi ve Kitap Kapağı Tasarımının Kitap
                  natsal ve Kültürel Afişlerin Çözümlen mesi: Ulus-  Satın Alma Davranışına Etkisi, Marmara Üniver-
                  lararası  İstanbul  Caz  Festivali  Afişleri.  İstanbul   sitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Ana
                  Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ana   Bilim Dalı, Yayıncılık Yönetimi Bilim Dalı, Yüksek
                  Bilim  Dalı:  İletişim  Tasarımı,  Programı:  İletişim   Lisans  Tezi,  İstanbul  (Danışman:  Öğr.  Üyesi  Dr.
                  Tasarımı, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul (Danışman:   ESİN Kartopu).
                  Prof. Dr. Rengin Küçükerdoğan). s.12-23.
                                                           Özbayram H. (2020). Dijital Dönemde Animasyon Sine-
            Mardi Bayar Ö. (2019). Grafik Tasarım Rehberi, Kodlab,   ması: Pixar Filmlerinin İncelenmesi, T.C. İstanbul
                  İstanbul.
                                                                 Ticaret  Üniversitesi,  Sosyal  Bilimler  Enstitüsü,
            Metin  C.  A.  (2008).  Tipografinin  Temel  Kavramları  ve   Görsel  İletişim  Tasarım  Ana  Bilim  Dalı,  Sinema
                  Türkiye’de  Tipografi  Eğitimi,  T.C.  Marmara  Üni-  Yüksek Lisans Programı, Yüksek Lisans Tezi, İstan-
                  versitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü, Grafik Tasarım   bul, 2020 (Danışman: Prof. Dr. Âlâ Sivas Gülçur).
                  Ana Sanat Dalı, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul (Da-  T.C. Millî Eğitim Bakanlığı Meslekî ve Teknik Eğitim Genel
                  nışman. Prof. Dr. H. Emre Becer).
                                                                 Müdürlüğü. (2022). Güzel Sanatlar Lisesi Grafik
            Ölmez E. (2017). Türk Resim Sanatında Grafik Tasarım   Tasarım 11 Dersi Öğretim Programı. Ankara: Millî

                                                                                                   375
   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382