Page 376 - GRAFİK TASARIM 11
P. 376

KAYNAKÇA



          Demirci A. S. (2019). Görsel İletişim Tasarımı Açısından   Tekstil  Tasarımı  Ana  Bilim  Dalı,  Yük sek  Lisans
               Kültürel  Afişlerin  Analizi:  İstanbul  Üniversite-  Tezi, Ankara (Danışman: Doç. Dr. H. Sinem Şanlı
               si’ne Yönelik Ulusal Ve Uluslararası Kongre Afiş-  Ocak). s.19.
               leri.  Kütahya  Dumlupınar  Üniversite si,  Sosyal   Ermiş S. (2012). Grafik Tasarım İlkelerinin Öğretiminde
               Bilimler Enstitüsü, Grafik Ana Sanat Dalı, Yüksek   Etkileşimli Cd’ye Dayalı Tasarım Pro gramının Öğ-
               Lisans Tezi, Kütahya  (Danışman: Dr.  Öğr.  Üyesi   rencilerin Başarısına Etkisi. Gazi Üniversitesi Eği-
               Eren Evin Kılıçkaya Boğ). s.17-27.
                                                              tim Bilimleri Enstitüsü, Resim-İş Eğitimi Ana Bi-
          Dilmaç Ş. (2019). Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler   lim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Ankara (Danışman:
               Enstitüsü Dergisi. Cilt 12, Sayı 1, s.102-121.  Prof. Dr. Adnan Tepecik). s.39-65.
          Dilim H. (2018). Geleneksel Animasyon Tasarımlarında   Gayret T. (2018). Türkiye’de Grafik ve Animasyon Sanatı
               Doğa Betimlemeleri ve Resim İlişkisi, T.C. Hatay   Tarihi, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Ens-
               Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Ens-  titüsü, Sanat Tarihi Ana Bilim Dalı, Doktora Tezi,
               titüsü, Resim Ana Sanat Dalı, Yüksek Lisans Tezi,   Ankara (Danışman: Doç. Dr. Muharrem Çeken).
               Hatay (Danışman: Doç. Cüneyt Kurt).
                                                         Geçin N. (2019). Bir Grafik Tasarım Ögesi Olarak Boşluk.
          Edeer Ş. (2015). Sanat ve Tasarım Dergisi. Cilt 1, Sayı   Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü,
               15, s.61-74.                                   Grafik Ana Sanat Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Eski-
                                                              şehir (Danışman: Prof. T. Fikret Uçar). s.40-50.
          Eken  S.  (2015).  Grafik  Tasarımda  Görsel  Okuma  Dili.
               İstanbul Arel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Ensti-  Gedik  B.  M.  (2017).    Grafik  Tasarımda  İllüstrasyonun
               tüsü, Grafik Tasarımı Ana Sanat Dalı Programı,   Afiş  Tasarımı  Üzerinden  İncelenmesi,  Anadolu
               Yüksek Lisans Tezi, İstanbul (Danışmanı: Prof. Dr.   Üniversitesi,  Güzel  Sanatlar  Enstitüsü,  Grafik
               Mehmet Özet). s.12-27.                         Ana Sanat Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir (Da-
                                                              nışman: Doçent Melike Taşçıoğlu).
          Ekiz M. (2015). Çağdaş Sanat Ontolojisi Açısından Es-
               tetik Olgunun Konumsal Problemleri. Ondokuz   Gombrich E. H. (2019). Sanatın Öyküsü. Çevirenler: Er-
               Mayıs  Üniversitesi,  Eğitim  Bilimleri  Enstitüsü,   duran. E., Erduran. Ö., 11. Baskı, Remzi Kitabevi,
               Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı, Resim-iş   İstanbul. s.21-35.
               Eğitimi  Bilim  Dalı,  Yüksek  Lisans  Tezi,  Samsun   Grabowski&Bill Fick (2012) Baskı Resim Kapsamlı Ma-
               (Danışman: Doç. Dr. Ali Tomak).
                                                              teryaller&Teknikler Rehberi. Kara Kalem Kitabe-
          Ekşioğlu D. U. (2017).  2000 Yılından Günümüze Kadar   vi Yayınları, İzmir. (Çeviri: Simber Atalay Eskier,
               İllüstrasyonun Genişleyen Uygulama Alanlarının   Arif Ziya Tunç)
               Ve  Yeni  İllüstrasyon  Tekniklerinin  İncelenmesi,   Güler T. (2016). Yazılı Tarihin Başlangıcından Günümüz
               Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,   Dünyasına Piktogramların İşlevi Üzerine Bir De-
               Grafik Tasarım Ana Bilim Dalı, MA Tezi, İstanbul   ğerlendirme, İdil, Cilt 5, Sayı 25, Volume 5, Issue
               (Danışman: Yard. Doç. N. Irmak Akçadoğan).
                                                              25, DOI: 10.7816/idil-05-25-10.
          Elverir M. R. (2020). Grafik Tasarım Olarak Logonun Ku-  İstek R. (2005). Görsel İletişimde Sayfa Düzeni ve Tipog-
               rumsal Kimlikte Kullanım Biçimleri, Ankara Hacı   rafi, Pusula Yayıncılık.
               Bayram Veli Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Ens-
               titüsü, Tasarım Kültürü Ana Bilim Dalı, Yüksek Li-  Kaçtı S. (2019), İllüstrasyon Sanatçısının Toplumsal Kim-
               sans Tezi, Ankara (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Dilek   liği  Ve  Topluma  Etkileri,  Anadolu  Üniversitesi,
               OĞUZOĞLU).                                     Güzel Sanatlar Enstitüsü, Grafik Ana Sanat Da-
                                                              lı, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir (Danışman: Prof.
          Erbey E. (2014). Günlük Hayatta Piktogram ve İkonların   Sevim Selamet).
               Önemi ve Kullanıcı Üzerindeki Etkileri, Haliç Üni-
               versitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Grafik Tasa-  Kaplan K. (2015). Tiyatro Afişlerinin Grafik Tasarım İl-
               rım Ana Sanat Dalı, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul   keleri Bakımından Analizi Ve Eğitsel Açıdan De-
               (Danışman: Öğr. Gör. Memetşan Yıldızhan).      ğerlendirilmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim
                                                              Bilimleri  Enstitüsü,  Güzel  Sanatlar  Eğitimi  Ana
          Erdal B. (2018). Art Deco Akımından Esinlenilerek Ebru-  Bilim  Dalı,  Resim-İş  Eğitimi  Bilim  Dalı,  Yüksek
               lu Tekstil Yüzeylerinde Şablon Baskı Uygulama-  Lisans Tezi, Van (Danışman: Yrd. Doç. Dr. Turan
               ları. Gazi Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü,
                                                              Yigin). s.11-35.

         374
   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381