Page 214 - TEMEL SANAT EĞİTİMİ 9
P. 214
Taşkın, Y. (2012), Hava Perspektifinin Işık ve Renk Açısından İncelenmesi ve Empresyonizmde Uygulama Biçimle-
ri, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Resim-İş Eğitimi Bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Sivas,
s. 79-81.
Uğurlu, H. (2008), Teknoloji Sanat İlişkisi: Günümüzde Teknolojik Sanatların Amacı, Uşak Üniversitesi, Sosyal
Bilimler Dergisi, Sayı. 7, s. 247-260.
Van Gogh, V. (2013), Theo’ya Mektuplar, Çeviren: Pınar Kür, İstanbul: Yapı Kredi Yayınları, 10. Baskı.
Yardımcı, İ. ve Ertürk, K. (2012), Koram (Hiyerarşi) ve Seramik Sanatındaki Yeri ve Önemi, İnönü Üniversitesi Sanat
ve Tasarım Dergisi İnönü University Journal Of Art And Design Issn: 1309-9876 E-Issn:1309-9884 Cilt/Vol.
2 Sayı/No.4 (2012): 61-72.
Yavuz, S. (2010), İki Boyutlu Sanat Atölye Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Öğretim Uygulamalarına
İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri, Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eği-
timi Anabilim Dalı Resim-İş Öğretmenliği Programı, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir, s. 17-45.
Yolcu, E. (2018), Sanat Eğitimi Kuramları ve Yöntemleri, Ankara: Pegem Akademi, 3. Baskı.
GENEL AĞ KAYNAKÇASI
Genel Ağ Kaynakçası’na
ulaşmak için karekodu
okutunuz.
GÖRSEL KAYNAKÇASI
Görsel Kaynakça’ya
ulaşmak için karekodu
okutunuz.
CEVAP ANAHTARI
Cevap anahtarına
ulaşmak için karekodu
okutunuz.
212