Page 214 - TEMEL SANAT EĞİTİMİ 9
P. 214

Taşkın, Y. (2012), Hava Perspektifinin Işık ve Renk Açısından İncelenmesi ve Empresyonizmde Uygulama Biçimle-
              ri, Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Resim-İş Eğitimi Bilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Sivas,
              s. 79-81.
          Uğurlu, H. (2008), Teknoloji Sanat İlişkisi: Günümüzde Teknolojik Sanatların Amacı, Uşak Üniversitesi, Sosyal
              Bilimler Dergisi, Sayı. 7, s. 247-260.
          Van Gogh, V. (2013), Theo’ya Mektuplar, Çeviren: Pınar Kür, İstanbul: Yapı Kredi Yayınları, 10. Baskı.
          Yardımcı, İ. ve Ertürk, K. (2012), Koram (Hiyerarşi) ve Seramik Sanatındaki Yeri ve Önemi, İnönü Üniversitesi Sanat
              ve Tasarım Dergisi İnönü University Journal Of Art And Design Issn: 1309-9876 E-Issn:1309-9884 Cilt/Vol.
              2 Sayı/No.4 (2012): 61-72.
          Yavuz, S. (2010), İki Boyutlu Sanat Atölye Dersinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Öğretim Uygulamalarına
              İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri, Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eği-
              timi Anabilim Dalı Resim-İş Öğretmenliği Programı, Yüksek Lisans Tezi, Eskişehir, s. 17-45.
          Yolcu, E. (2018), Sanat Eğitimi Kuramları ve Yöntemleri, Ankara: Pegem Akademi, 3. Baskı.








                                   GENEL AĞ KAYNAKÇASI










                               Genel Ağ Kaynakçası’na
                               ulaşmak için karekodu
                               okutunuz.


                                     GÖRSEL KAYNAKÇASI










                               Görsel Kaynakça’ya
                               ulaşmak için karekodu
                               okutunuz.



                                         CEVAP ANAHTARI











                               Cevap anahtarına
                               ulaşmak için karekodu
                               okutunuz.


          212
   209   210   211   212   213   214   215