Page 20 - ÇOK SESLİ KORO 10
P. 20

1. ÜNİTE



                      ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME                                                    1. ÜNİTE


               A) Aşağıda boş bırakılan yerlere uygun kelimeleri yazınız.

                 1. …………… insanın iletişiminde en etkin araçlardan biridir.
                 2. Ses özellikleri ve ses uyumları gözetilerek bir araya gelen birçok insanın tek ve çok sesli müzikleri seslen-
                 dirmek için oluşturduğu topluluğa …………… denir.

               B) Aşağıda verilen sorunun doğru cevabını işaretleyiniz.

                 3. 1924 yılında müzik öğretmeni yetiştirmek amacıyla Millî Eğitim Bakanlığına bağlı olarak açılan kurum aşa-
                 ğıdakilerden hangisidir?
                    A)  Türkiye Polifonik Korolar Derneği
                    B)  Musiki Muallim Mektebi
                    C) Devlet Çok Sesli Korosu

                    D) TRT Ankara Radyosu

                    E)  Muzıka-yi Hümâyun
               C) Aşağıdaki açık uçlu soruyu cevaplayınız.

                 4. Koro eğitimi bireye sosyal açıdan neler kazandırır? Yazınız.
                                                                                                              3
                 ………………………………………………………………………………………………………
                 ………………………………………………………………………………………………………
                 ………………………………………………………………………………………………………


                KONTROL LİSTESİ

                Adı ve Soyadı           : ........................................................................................
                Sınıfı  ve Numarası        : ........................................................................................


               YÖNERGE: Çok Sesli Koro Müziğine Giriş ünitesinde edindiğiniz bilgi ve becerileri değerlendirmek amacıyla verilen
            aşağıdaki kontrol listesini öğretmeniniz ile birlikte doldurunuz. Kontrol listesindeki davranışlardan gözlemlenenler için
            “EVET”, gözlemlenmeyenler için “HAYIR” sütununa (a) işareti koyunuz.

              Sıra   GÖZLENECEK DAVRANIŞLAR                                        EVET            HAYIR
              No

               1    Koronun tanımını yapar.                                         asd

               2    Koronun kökenini kavrar.


               3    Koronun oluşumunu açıklar.

               4    Koronun zaman içinde geçirdiği aşamaları kavrar.

               5    İnsan yaşamında koronun önemini açıklar.


               NOT:
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            NOT: Gözlemlenen her davranış 10 puan değerindedir.


          18  ÇOK SESLİ KORO 10
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25