Page 92 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMANE 10
P. 92

2. ÜNİTE  ETÜTLER VE DAĞARCIK





                                              ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME


                  Aşağıdaki tablo, öğrencinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. Öğrencinizin ‘’Etütler ve Dağarcık’’
                  ünitesindeki bilgi ve becerisini en doğru şekilde ifade eden seçeneğin karşısına ( X ) işareti koyunuz.


                                                DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI

                 Adı-Soyadı    :
                 Sınıfı        :
                 Numarası      :

                  SIRA                   ÖLÇÜTLER                                  DERECELER
                   NO                                                   1      2      3        4       5

                    1   Bûselik makam dizisini açıkladı.

                    2   Bûselik makam dizisini çaldı.
                    3   Bûselik makam dizisindeki etütleri çaldı.
                    4   Bûselik makam dizisindeki örnek ezgileri çaldı.

                    5   Çârgâh makam dizisini açıkladı.

                    6   Çârgâh makam dizisini çaldı.
                    7   Çârgâh makam dizisindeki etütleri çaldı.

                    8   Çârgâh makam dizisindeki örnek ezgileri çaldı.
                    9   Uşşak makam dizisini açıkladı.

                   10   Uşşak makam dizisini çaldı
                   11   Uşşak makam dizisindeki etütleri çaldı.

                   12   Uşşak makam dizisindeki örnek ezgileri çaldı.
                   13   Hüseynî makam dizisini açıkladı.

                   14   Hüseynî makam dizisini çaldı.
                   15   Hüseynî makam dizisindeki etütleri çaldı.

                   16   Hüseynî makam dizisindeki örnek ezgileri çaldı.
                                                            TOPLAM

                Not: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 80, en düşük puan 16’dır. Bu puanı 100’lük not sistemine
                aşağıdaki şekilde çevirebilirsiniz. Örneğin öğrencinin bu ölçekten 56 puan almış olduğunu varsayalım;
                öğrenci puanı = 100*56=5600:80=70’tir. Bu çalışmada öğrencinin başarılı sayılması için 48 veya daha
                fazla puan alması gerekir. 47 veya daha düşük bir puan almışsa öğrenme faaliyetleri tekrar ettirilir. 48
                veya daha yüksek bir puan almışsa bir sonraki üniteye devam etmesi sağlanır.


                          Daha fazla etkinliğe karekodu okutarak yada
                          aşağıdaki bağlantıdan çevrim içi olarak ulaşabilirsiniz.
                          https://meslekmateryal.eba.gov.tr/cdn/gsl/muzik/kemane10/7_KEMANE_10_OLCME2.pdf.



                                                            90    U

                                                          U
         KEMANE_10.indd   90                                                                               23.05.2023   16:53
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97