Page 21 - ÇOK SESLİ KORO 11
P. 21
1. ÜNİTE
ÖZ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
Adı ve Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
YÖNERGE : Bu form, kendinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğru şekil-
de yansıtan seçeneğe (a işareti koyunuz.
)
DERECELER
Sıra No DEĞERLENDİRİLECEK TUTUM VE DAVRANIŞLAR İyi Orta Kabul Zayıf
Edilebilir
4 3 2 1
1 Koronun tanımını yapabilirim.
2 Oluşumlarına göre koro türlerini sınıflandırabilirim.
Ses türlerine göre koroları sınıflandırabilirim ve bu
3
koroların özelliklerini açıklayabilirim.
Sayısal oluşumlarına göre koroları sınıflandırabilirim ve bu
4
koroların özelliklerini açıklayabilirim.
Müzik türlerine göre koroları sınıflandırabilirim ve bu
5
koroların özelliklerini açıklayabilirim.
Kuruluş amaçlarına göre koroları sınıflandırabilirim ve bu
6
koroların özelliklerini açıklayabilirim.
Yaş gruplarına göre koroları sınıflandırabilirim ve bu
7
koroların özelliklerini açıklayabilirim.
8 Koro çalışmalarının bireye olan katkılarını açıklayabilirim.
9 Koro türleri arasındaki farkları açıklayabilirim.
10 Dinlediğim ve izlediğim koroların türlerini ayırt edebilirim.
Çalışmalarım Sırasında En İyi Yaptığım Şeyler ve Diğer Yorumlarım:
.........................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................... .
Hatırlatma: Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğundan öğrencilere bu
değerlendirmelerin sonuçlarına göre not verilmemelidir. Uygulama formu, öğrencinin gelişimini takip etmek için
arşivde saklanabilir.
20 KORO TÜRLERİ