Page 132 - HALK DANSLARI VE MÜZİKLERİ
P. 132

KAYNAKÇA

                Genel Kaynakça


                  [1]    A. S. KASTELLİ, Türk Halk Oyunlarında Kullanılan Nefesli Çalgıların Orkestrasyon İçindeki Kullanımı
                  ve Yörelere Göre İncelenmesi, İzmir: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2004.
                  [2]    F. KÖSE, Türk Halk Oyunları Türlerinden Kaşık Oyunlarının Yapısal Özellikleri, İzmir: Basılmamış



                  Yüksek Lisans Tezi, 2006.

                  [3]    A. H. KULABOĞA,  Ege Bölgesi Türkülerinin Afyonkarahisar Kocatepe Üniversitesi Devlet Kon-



                  servatuvarı Türk Halk Müziği Bölümünde Verilmekte Olan Kabak Kemane EğitimineUygulanabilirliği








                  ve Bu Çalışmanın Uzmanlar Tarafından Değerlendirilmesi
                  [4]    K. Ö.ERDEM,Klarnetin Geçmişten Günümüze Anadolu’da Gelişimi ve İcra Edilişi, İzmir:Basılmamış


                  Yüksek LisansTezi, 2008.

                  [5]    Ö. ÇELİK, Türk Dünyasında Üç Yaylı Çalgı: Kılkobız, Kamança ve Kabak Kemane Üzerine Bir İnceleme,
                  İzmir:   Basılmamış   Yüksek   Lisans   Tezi,   2009.
                  [6]    S. SÜTOĞLU, Denizli ve Yöresi Halk Oyunlarında Kullanılan Çam Sipsi ve Grangaz Takımının Yöre
                  Oyun Kültürüne Etkileri, İzmir: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2011.
                  [7]    O. SAĞLAMBİLEN, Geleneksel Türk Müziği Çalgıları Eğitiminde Lüleburgaz Yöresi Kaba Zurna İcra
                  cılarının Çalgıya İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi, Ankara: Basılmamış Doktora Tezi, 2014.






                  [8]    A. KASTELLİ, Anadolu Geleneksel Nefesli Çalgıları ve Bu Çalgılar Üzerine Özgün  Bağdalar, Afyon
                  karahisar: Basılmamış SanattaYeterlik Tezi, 2014.
                  [9]    C. DOĞAN, Geleneksel Halk Müziği Çalgılarından Zurnanın Tarihçesi Eğitsel ve Öğretsel Süreçleri,
                  Nisan: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2015.
                  [10]   S. B. GÜÇLÜER, Adıyaman Yöresi Halk Oyunlarının Kültürel Olgu ve Sosyolojik Ögeler Açısından
                  İncelenmesi, Adıyaman: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2016.
                  [11]   E. ARSLAN, Geleneksel Türk Halk Müziği Nefesli Enstrümanlarından Zurnanın Erzurum Bölgesine
                  Ait İcralarında Tavır Özelliklerinin Tespiti, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2016.
                  [12]   P. K. DOĞAN, Halk Oyunlarının Sosyal Bütünleşmeye Etkisi, Ankara: Basılmamış Doktora Tezi, 2011.
                  [13]   İ. KAZAZOĞLU, Harput Yöresine Ait Eserlerin Müzikal Analizi, Kayseri: Basılmamış Yüksek Lisans
                  Tezi, 2009.

                  [14]   İ. SUNGUROĞLU, Harput Yollarında, İstanbul: Elazığ Kültür ve Tanıtma  Vakfı Yayınları, 1958.


                  [15]   M. S. Abdülmenaf KORKUTATA, «Rekreatif Bir Faliyet Olarak Halk Oyunları Hareket Kas İlişkisi»,
                  İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, Cilt:5, Sayı:8, 2016.
                  [16]   Y. TUNÇ, Klarnetin Elazığ Harput Müziğindeki Yeri, Elazığ: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2015.
                  [17]   C. B. M. K. İsmail EKMEKÇİOĞLU, Türk Halk Oyunları, İstanbul: Esin Yayınevi, 2001.
                  [18]   D. KÖKTAN, Türk Halk Oyunlarında Yarışma Olgusu ve Yarışma Kriterleri, Sakarya: Basılmamış Yüksek
                  Lisans Tezi, 2010.
                  [19]   T. EROĞLU, «Türkiye'deki Halk Oyunlarının Temel Özellikler, Tür ve Dağılım Bakımından İncelenmesi»,
                  Asos Journal, Sayı:2, ss.67-68, 2017.
                  [20]   M. Ö. ÖZBİLGİN, Zeybeklik Kurumu ve Zeybek Oyunları, İzmir: Basılmamış Doktora Tezi, 2003.
                  [21]   T. Serkan HACICAFEROĞLU, «Türk Halk  Oyunlarına Katılan Bireylerin Halk Oyunlarına Başlama
                  Sebeplerinin İncelenmesi»,  UHBABA,  Cilt:3, Sayı:7, 2014.
                  [22]   Z. GEREK, Türk Halk Oyunlarının Tarihsel Gelişimi, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 1997.
                  [23]   F. ÖZDİNÇER, Türk Halk Oyunlarının Öğretiminde Kullanılacak Yöntem ve Teknikler, İzmir: Basıl
                  mamış Yüksek Lisans Tezi, 1998.
                  [24]   N. ARDA, Trakya Yöresi Halk Oyunlarında Kullanılan Vücut Hareketlerinin Karşılaştırılması, Edirne
                  : Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2008.
                  [25]   Ö. AKAN, Tekirdağ Yöresi Halk Oyunlarının Müzikleri ve Ritim Notalarının İncelenmesi, Sakarya:
                  Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2010.
                  [26]   K. G. Tarkan YAZICI, II. Uluslarası Müzik ve Dans Kongresi, Muğla: Müzik Eğitimi Yayınları, 2016.
                  [27]   Z. GÜZEY, Koreolojinin Ortaya Çıkış  Nedenleri, Kullanıldığı Alanlar ve Teknoloji Çağındaki İşlevi,
                  Ankara: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2003.
   127   128   129   130   131   132   133   134   135