Page 132 - HALK DANSLARI VE MÜZİKLERİ
P. 132
KAYNAKÇA
Genel Kaynakça
[1] A. S. KASTELLİ, Türk Halk Oyunlarında Kullanılan Nefesli Çalgıların Orkestrasyon İçindeki Kullanımı
ve Yörelere Göre İncelenmesi, İzmir: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2004.
[2] F. KÖSE, Türk Halk Oyunları Türlerinden Kaşık Oyunlarının Yapısal Özellikleri, İzmir: Basılmamış
Yüksek Lisans Tezi, 2006.
[3] A. H. KULABOĞA, Ege Bölgesi Türkülerinin Afyonkarahisar Kocatepe Üniversitesi Devlet Kon-
servatuvarı Türk Halk Müziği Bölümünde Verilmekte Olan Kabak Kemane EğitimineUygulanabilirliği
ve Bu Çalışmanın Uzmanlar Tarafından Değerlendirilmesi
[4] K. Ö.ERDEM,Klarnetin Geçmişten Günümüze Anadolu’da Gelişimi ve İcra Edilişi, İzmir:Basılmamış
Yüksek LisansTezi, 2008.
[5] Ö. ÇELİK, Türk Dünyasında Üç Yaylı Çalgı: Kılkobız, Kamança ve Kabak Kemane Üzerine Bir İnceleme,
İzmir: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2009.
[6] S. SÜTOĞLU, Denizli ve Yöresi Halk Oyunlarında Kullanılan Çam Sipsi ve Grangaz Takımının Yöre
Oyun Kültürüne Etkileri, İzmir: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2011.
[7] O. SAĞLAMBİLEN, Geleneksel Türk Müziği Çalgıları Eğitiminde Lüleburgaz Yöresi Kaba Zurna İcra
cılarının Çalgıya İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi, Ankara: Basılmamış Doktora Tezi, 2014.
[8] A. KASTELLİ, Anadolu Geleneksel Nefesli Çalgıları ve Bu Çalgılar Üzerine Özgün Bağdalar, Afyon
karahisar: Basılmamış SanattaYeterlik Tezi, 2014.
[9] C. DOĞAN, Geleneksel Halk Müziği Çalgılarından Zurnanın Tarihçesi Eğitsel ve Öğretsel Süreçleri,
Nisan: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2015.
[10] S. B. GÜÇLÜER, Adıyaman Yöresi Halk Oyunlarının Kültürel Olgu ve Sosyolojik Ögeler Açısından
İncelenmesi, Adıyaman: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2016.
[11] E. ARSLAN, Geleneksel Türk Halk Müziği Nefesli Enstrümanlarından Zurnanın Erzurum Bölgesine
Ait İcralarında Tavır Özelliklerinin Tespiti, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2016.
[12] P. K. DOĞAN, Halk Oyunlarının Sosyal Bütünleşmeye Etkisi, Ankara: Basılmamış Doktora Tezi, 2011.
[13] İ. KAZAZOĞLU, Harput Yöresine Ait Eserlerin Müzikal Analizi, Kayseri: Basılmamış Yüksek Lisans
Tezi, 2009.
[14] İ. SUNGUROĞLU, Harput Yollarında, İstanbul: Elazığ Kültür ve Tanıtma Vakfı Yayınları, 1958.
[15] M. S. Abdülmenaf KORKUTATA, «Rekreatif Bir Faliyet Olarak Halk Oyunları Hareket Kas İlişkisi»,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, Cilt:5, Sayı:8, 2016.
[16] Y. TUNÇ, Klarnetin Elazığ Harput Müziğindeki Yeri, Elazığ: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2015.
[17] C. B. M. K. İsmail EKMEKÇİOĞLU, Türk Halk Oyunları, İstanbul: Esin Yayınevi, 2001.
[18] D. KÖKTAN, Türk Halk Oyunlarında Yarışma Olgusu ve Yarışma Kriterleri, Sakarya: Basılmamış Yüksek
Lisans Tezi, 2010.
[19] T. EROĞLU, «Türkiye'deki Halk Oyunlarının Temel Özellikler, Tür ve Dağılım Bakımından İncelenmesi»,
Asos Journal, Sayı:2, ss.67-68, 2017.
[20] M. Ö. ÖZBİLGİN, Zeybeklik Kurumu ve Zeybek Oyunları, İzmir: Basılmamış Doktora Tezi, 2003.
[21] T. Serkan HACICAFEROĞLU, «Türk Halk Oyunlarına Katılan Bireylerin Halk Oyunlarına Başlama
Sebeplerinin İncelenmesi», UHBABA, Cilt:3, Sayı:7, 2014.
[22] Z. GEREK, Türk Halk Oyunlarının Tarihsel Gelişimi, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 1997.
[23] F. ÖZDİNÇER, Türk Halk Oyunlarının Öğretiminde Kullanılacak Yöntem ve Teknikler, İzmir: Basıl
mamış Yüksek Lisans Tezi, 1998.
[24] N. ARDA, Trakya Yöresi Halk Oyunlarında Kullanılan Vücut Hareketlerinin Karşılaştırılması, Edirne
: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2008.
[25] Ö. AKAN, Tekirdağ Yöresi Halk Oyunlarının Müzikleri ve Ritim Notalarının İncelenmesi, Sakarya:
Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2010.
[26] K. G. Tarkan YAZICI, II. Uluslarası Müzik ve Dans Kongresi, Muğla: Müzik Eğitimi Yayınları, 2016.
[27] Z. GÜZEY, Koreolojinin Ortaya Çıkış Nedenleri, Kullanıldığı Alanlar ve Teknoloji Çağındaki İşlevi,
Ankara: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2003.