Page 133 - HALK DANSLARI VE MÜZİKLERİ
P. 133

[28]   E. Özçetin, Klasik ve Modern Dans Prodüksiyonlarının Notasyon ile Kaydedilmesi ve Sahnelenmesi,
                  Ankara: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2001.
                  [29]   S. ÖDEMİŞ, Halk Oyunları Notasyon Sistemi Denemesi Hareket Portesi, İstanbul: Basılmamış Yüksek
                  Lisans Tezi, 2012.
                  [30]   M. AKSAN, Dvorjak 2 No'lu  Slav Dansı Üzerine  Yapılmış Bir Kareogra k Çalışma,  Ankara: Basılmamış
                  Sanatta Yeterlik Tezi, 2004.

                  [31]   Y. H. ÜNLÜ, İzmir Halk Oyunlarında Ağırlıklı Olarak Kullanılan Temel Hareketler ve Bu Hareketlerde
                  Kullanılan Kasların Tespiti, Sakarya: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2009.
                  [32]   M. K. Türkay, İzmir İli Cumaovası Yöresi Zeybeklerinin Ezgi ve Ritm Yapısı Bakımından İncelenmesi,
                                                T
                                          L
                                    Y
                  Sakarya: Basılmamış  üksek  isans  ezi,  2010.


                  [33]  E. KIZILAY,HoronEzgilerinden Yola     Çıkarak Çok SesliTonal Müzik OdaklıBir Kompozisyon Denemesi;









                  Keman ve Piyano için "Tepebaşı Horon", İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2013.
                  [34]   Y. SAATÇİ, Hemşin Horonlarında Atma Türküler, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2008.
                  [35]   S. AYDIN, Halk Bilimi Gösteri Sanatları Halk Oyunları, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları, 2009.
                  [36]   P. K. DOĞAN, Halk Oyunlarının Sosyal Bütünleşmeye Etkisi, Ankara: Basılmamış Doktora Tezi, 2011.

                  [37]   M. USLU, «Halk Oyunları Çalışmalarının Üniversite Öğrencilerinin Psiko-Sosyal Gelişimlerine

                  Etkisi», Akademik      Bakış Dergisi,Sayı:39, 2013.












                  [38]   V.ARSLAN, Hemşin Müzik Kültürü ve Remzi Bekar, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2016.
                  [39]   A.AYDIN,  Aydın Germencik’te      Halk Oyunları ve Halk Müziği Geleneği, İzmir: Basılmamış Yüksek


                  Lisans Tezi,
                  [40]   E. KARAOL, «Toprak Darbuka: Tarihçesi, Yapım Aşamaları ve Boyutları», Akademik Bakış Dergisi,
                  Sayı:34, 2013.
                  [41]   O. KAHVECİ, Trabzon Yöresinde Kullanılan Cura Zurnanın Yapısı Ve İcra Edilen Ezgilerden Dokuzunun
                  Notaya Alınması, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans   Tezi,   2013.


                  [42]   E.ŞEN, Trabzon Yöresi Sanatçıların (Ressamların) Çağdaş Türk Resmindeki Yeri ve Sanat Eğitimine
                  Katkıları, Konya: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2009.
                  [43]   M. S. D. Adnan Metin KARKIN, «Adıyaman Yöresi Türkülerinin Müzikal Analizleri Üzerine Bir Araş
                  tırma», Adıyaman Üziversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:22, 2016.
                  [44]   Y. CİHANOĞLU, Trabzon Halk Müziğinde Ritmik Yapıların İncelenmesi, İstanbul: Basılmamış Yüksek
                  Lisans Tezi, 2010.
                  [45]   Ç. DEMİRCİ, Artvin Yöresi Halk Oyunları Üzerine Derleme ve İnceleme Çalışması, İstanbul: Basıl
                  mamış Yüksek Lisans Tezi, 2013.
                  [46]   B. DOĞAN, İzmir’de Kültür Sanat ve Folklor Derneklerinin Müzik Etkinlikleri ve İzmir Müzik Yaşa
                  mına Etkileri, İzmir: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2012.
                  [47]   S. EKİCİ, Elazığ-Harput Müzik Folklorü, Sakarya: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2000.
                  [48]   Y. SAATÇİ, Hemşin Horonlarında Atma Türküler, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2008.
                  [49]   Ş. ERDEM, Doğu Karadeniz Bölgesi Halk Oyunlarının Karakteristik  Özellikleri  Üzerine  Bir  Araştırma,
                  Ankara: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 1999.
                  [50]   C. DEMİRSIPAHİ, Türk Halk Oyunları, Ankara: Türkiye İş Bankası Yayınları, 1975.
                  [51]   M. R. GAZİMİHAL, Türk Halk Oyunları Katoloğu, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları, 1999.
                  [52]   R. SU, Türk Halk Oyunları, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları, 2000.
                  [53]   S. Y. ATAMAN, 100 Türk Halk Oyunu, İstanbul: YKY, 1975.
                  [54]   S. SİVRİKAYA, Notalarıyla Elazığ Yöresi Halk Oyunları Müzikleri, Elazığ: Elazığ Kültür ve Yardımlaşma
                  Derneği, 2002.
                  [55]   E. ARTUN, Tekirdağ Halk Oyunları Araştırması, Tekirdağ: Tekirdağ Doğuş Tesisleri, 1992.
                  [56]   S. CİHANOĞLU, Doğu Karadeniz Bölgesinde Oynanan Horonlar, Karşılamalar-Barlar ve Halaylar,
                  Trabzon: Trabzon Valiliği İl Kültür Müdürlüğü, 2004.
                  [57]   Güzel Sanatlar Lisesi, Türk Halk Dansları ve Müzikleri Dersi Öğretim Programı, Ankara: MEB Orta
                  öğretim Genel Müdürlüğü, 2016.
   128   129   130   131   132   133   134   135