Page 133 - HALK DANSLARI VE MÜZİKLERİ
P. 133
[28] E. Özçetin, Klasik ve Modern Dans Prodüksiyonlarının Notasyon ile Kaydedilmesi ve Sahnelenmesi,
Ankara: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2001.
[29] S. ÖDEMİŞ, Halk Oyunları Notasyon Sistemi Denemesi Hareket Portesi, İstanbul: Basılmamış Yüksek
Lisans Tezi, 2012.
[30] M. AKSAN, Dvorjak 2 No'lu Slav Dansı Üzerine Yapılmış Bir Kareogra k Çalışma, Ankara: Basılmamış
Sanatta Yeterlik Tezi, 2004.
[31] Y. H. ÜNLÜ, İzmir Halk Oyunlarında Ağırlıklı Olarak Kullanılan Temel Hareketler ve Bu Hareketlerde
Kullanılan Kasların Tespiti, Sakarya: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2009.
[32] M. K. Türkay, İzmir İli Cumaovası Yöresi Zeybeklerinin Ezgi ve Ritm Yapısı Bakımından İncelenmesi,
T
L
Y
Sakarya: Basılmamış üksek isans ezi, 2010.
[33] E. KIZILAY,HoronEzgilerinden Yola Çıkarak Çok SesliTonal Müzik OdaklıBir Kompozisyon Denemesi;
Keman ve Piyano için "Tepebaşı Horon", İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2013.
[34] Y. SAATÇİ, Hemşin Horonlarında Atma Türküler, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2008.
[35] S. AYDIN, Halk Bilimi Gösteri Sanatları Halk Oyunları, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları, 2009.
[36] P. K. DOĞAN, Halk Oyunlarının Sosyal Bütünleşmeye Etkisi, Ankara: Basılmamış Doktora Tezi, 2011.
[37] M. USLU, «Halk Oyunları Çalışmalarının Üniversite Öğrencilerinin Psiko-Sosyal Gelişimlerine
Etkisi», Akademik Bakış Dergisi,Sayı:39, 2013.
[38] V.ARSLAN, Hemşin Müzik Kültürü ve Remzi Bekar, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2016.
[39] A.AYDIN, Aydın Germencik’te Halk Oyunları ve Halk Müziği Geleneği, İzmir: Basılmamış Yüksek
Lisans Tezi,
[40] E. KARAOL, «Toprak Darbuka: Tarihçesi, Yapım Aşamaları ve Boyutları», Akademik Bakış Dergisi,
Sayı:34, 2013.
[41] O. KAHVECİ, Trabzon Yöresinde Kullanılan Cura Zurnanın Yapısı Ve İcra Edilen Ezgilerden Dokuzunun
Notaya Alınması, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2013.
[42] E.ŞEN, Trabzon Yöresi Sanatçıların (Ressamların) Çağdaş Türk Resmindeki Yeri ve Sanat Eğitimine
Katkıları, Konya: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2009.
[43] M. S. D. Adnan Metin KARKIN, «Adıyaman Yöresi Türkülerinin Müzikal Analizleri Üzerine Bir Araş
tırma», Adıyaman Üziversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:22, 2016.
[44] Y. CİHANOĞLU, Trabzon Halk Müziğinde Ritmik Yapıların İncelenmesi, İstanbul: Basılmamış Yüksek
Lisans Tezi, 2010.
[45] Ç. DEMİRCİ, Artvin Yöresi Halk Oyunları Üzerine Derleme ve İnceleme Çalışması, İstanbul: Basıl
mamış Yüksek Lisans Tezi, 2013.
[46] B. DOĞAN, İzmir’de Kültür Sanat ve Folklor Derneklerinin Müzik Etkinlikleri ve İzmir Müzik Yaşa
mına Etkileri, İzmir: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2012.
[47] S. EKİCİ, Elazığ-Harput Müzik Folklorü, Sakarya: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2000.
[48] Y. SAATÇİ, Hemşin Horonlarında Atma Türküler, İstanbul: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 2008.
[49] Ş. ERDEM, Doğu Karadeniz Bölgesi Halk Oyunlarının Karakteristik Özellikleri Üzerine Bir Araştırma,
Ankara: Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, 1999.
[50] C. DEMİRSIPAHİ, Türk Halk Oyunları, Ankara: Türkiye İş Bankası Yayınları, 1975.
[51] M. R. GAZİMİHAL, Türk Halk Oyunları Katoloğu, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları, 1999.
[52] R. SU, Türk Halk Oyunları, Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları, 2000.
[53] S. Y. ATAMAN, 100 Türk Halk Oyunu, İstanbul: YKY, 1975.
[54] S. SİVRİKAYA, Notalarıyla Elazığ Yöresi Halk Oyunları Müzikleri, Elazığ: Elazığ Kültür ve Yardımlaşma
Derneği, 2002.
[55] E. ARTUN, Tekirdağ Halk Oyunları Araştırması, Tekirdağ: Tekirdağ Doğuş Tesisleri, 1992.
[56] S. CİHANOĞLU, Doğu Karadeniz Bölgesinde Oynanan Horonlar, Karşılamalar-Barlar ve Halaylar,
Trabzon: Trabzon Valiliği İl Kültür Müdürlüğü, 2004.
[57] Güzel Sanatlar Lisesi, Türk Halk Dansları ve Müzikleri Dersi Öğretim Programı, Ankara: MEB Orta
öğretim Genel Müdürlüğü, 2016.