Page 31 - ÇALGI EĞİTİMİ | TAMBUR 11
P. 31
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Ünite Adı:…………………………….
Adı ve Soyadı :...........................................
Sınıfı :...........................................
Numarası :...........................................
Aşağıdaki form, etkinlik süresince öğrencilerin çalışmalarını ve uygulama düzeylerini gözlemlemeniz
amacıyla hazırlanmıştır.
SIRA DEĞERLENDİRİLECEK TUTUM VE DERECELER
NO DAVRANIŞLAR Çok İyi Orta Kabul Zayıf
iyi edilebilir
5 4 3 2 1
1 Yedi zamanlı usul uygulaması yapabilir.
2 Sekiz zamanlı usul uygulaması yapabilir.
3 Tambur ile yedi zamanlı usuldeki eserleri çalabilir.
4 Tambur ile sekiz zamanlı usuldeki eserleri çalabilir.
5 Nihavent makamını açıklayabilir.
6 Hicaz makamını açıklayabilir.
7 Karciğar makamını açıklayabilir.
8 Nihavent makamı dizisini çıkıcı ve inici olarak seslendirebilir.
9 Hicaz makamı dizisini çıkıcı ve inici olarak seslendirebilir.
10 Karciğar makamı dizisini çıkıcı ve inici olarak seslendirebilir.
TOPLAM
DEĞERLENDİRME: Eğer bu ölçekten 50 üzerinden 35 aldıysanız bu öğrenme
için başarı düzeyiniz yeterli düzeyde demektir. 34 veya altı puan aldıysanız
konuyla ilgili önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.
DEĞERLENDİRME : Alınan puan 50 / 35 = Sonuç
Çalışmalarım Sırasında En İyi Yaptığım Şeyler ve Diğer Yorumlarım:
………………………………………………………………………………………………….....................................................
…………………………………………………………………………………………………………......................
30