Page 10 - THM TEORİ VE UYGULAMASI 11
P. 10
3. ÜNİTE: MAKAMSAL MÜZİK ................................................112
ÜNİTE KONULARI ......................................................................113
3.
ÜNİTE 3.1. NİHAVENT MAKAMI.............................................................114
3.2. HİCAZ MAKAMI....................................................................121
MAKAMSAL MÜZİK
3.3. KARCIĞAR MAKAMI...........................................................135
Okuma Parçası....................................................................137
ÜNİTE BÖLÜMLERİ:
3.1. NİHAVENT MAKAMI
3.2. HİCAZ MAKAMI
3.2. KARCIĞAR MAKAMI
ÖLÇME DEĞERLENDİRME................................................145
KONTROL LİSTESİ .............................................................147
113
4. ÜNİTE: MÜZİKSEL OKUMA (BONA-SOLFEJ) ...................148
4. ÜNİTE KONULARI ......................................................................149
ÜNİTE 4.1. NİHAVENT MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA ...................150
MÜZİKSEL OKUMA 4.2. HİCAZ MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA...........................159
( ONA SOL E )
4.3. KARCIĞAR MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA....................178
ÜNİTE BÖLÜMLERİ:
4.1. NİHAVENT MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA Derleme ve Derlemecilik ......................................................191
4.2. HİCAZ MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA
4.2. KARCIĞAR MAKAMINDA MÜZİKSEL OKUMA
ÖLÇME DEĞERLENDİRME................................................192
KONTROL LİSTESİ .............................................................193
149
5. ÜNİTE: MÜZİKSEL YAZMA (DİKTE) ...................................194
5. ÜNİTE KONULARI ......................................................................195
ÜNİTE
5.1. NİHAVENT MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA ...................196
MÜZİKSEL YAZMA 5.2. HİCAZ MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA............................201
(DİKTE)
5.3. KARCIĞAR MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA....................206
ÜNİTE BÖLÜMLERİ:
4.1. NİHAVENT MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA
4.2. HİCAZ MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA KONTROL LİSTESİ .............................................................213
4.2. KARCIĞAR MAKAMINDA MÜZİKSEL YAZMA
TÜRK HALK MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI DERSİ
195
TUTUM ÖLÇEĞİ .................................................................214
GRUP DEĞERLENDİRME FORMU ...................................215
CEVAP ANAHTARI ..............................................................218
SÖZLÜK ..............................................................................219
KAYNAKÇA .........................................................................220
GÖRSEL KAYNAKÇA .........................................................221
ESER KAYNAKÇASI ...........................................................221
9