Page 54 - BATI MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI 12
P. 54
1. ÜNİTE YEDİLİ AKORLAR
6
7
4
22. Öğretmeninizin piyanoda çalacağı V7, V 5 , V 3 , V2, Maj7, min7, -5 ve -7 akorlarını işitsel
olarak ayırt ediniz. Uygulama sonunda aşağıdaki kontrol listesini doldurunuz. Örnek çalış-
malara karekodu okutarak ya da karekoda tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Örnek Çalışmalar
İŞİTSEL AYIRT ETME UYGULAMASI KONTROL LİSTESİ
ÖĞRENCİNİN ADI SOYADI: SINIFI: TARİH:
NUMARASI:
Yönerge: İşitsel ayırt etme uygulaması ile ilgili gözlenmesi gereken beceriler aşağıda “ÖLÇÜTLER” sütununda listelenmiştir.
Gözlemlediğiniz ölçütün karşısına beceriye ilişkin gözlem sonucunuzu tik işareti ( ) koyarak işaretleyiniz.
ÖLÇÜTLER EVET HAYIR
1. V7 akorunu işitsel olarak ayırt etti.
6
2. V 5 akorunu işitsel olarak ayırt etti.
4
3. V 3 akorunu işitsel olarak ayırt etti.
4. V2 akorunu işitsel olarak ayırt etti.
5. Maj7 akorunu işitsel olarak ayırt etti.
6. min7 akorunu işitsel olarak ayırt etti.
7
7. akorunu işitsel olarak ayırt etti.
-5
8. -7 akorunu işitsel olarak ayırt etti.
Değerlendirme sonunda “Hayır” işaretlediğiniz cevaplarla ilgili öğrenme faaliyetini tekrar ediniz.
SÖZÜN ÖZÜ
Çok zor bir şeyi yapmakla uğraşan ve iyi yapan bir kişi, kendisine saygısını
hiçbir zaman yitirmez.
Bernard SHAW (Bernard Şov)
52

