Page 122 - ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
P. 122

3. ÜNİTE



              Öz Değerlendirme Formu


              Ünite Adı : ....................... Adı ve Soyadı : .........................................................  Sınıfı  ve Numarası : .............................

              Bu form kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. Çalışmalarınızı en doğru yansıtan seçeneğe (X) işareti koyunuz.

                                                                                       DERECELER
                              DEĞERLENDİRİLECEK DAVRANIŞLAR                     HER      BAZEN     HİÇBİR
                                                                              ZAMAN       (2)     ZAMAN
                                                                                (3)                 (1)
               Akor kavramını açıkladım.
               Çelloda dört sesli akorun nasıl oluştuğunu açıkladım.
               Dört sesli akorları oluşturabilmek için parmakların nasıl konumlandırılması
               gerektiğini açıkladım.
               Dört sesli akorları oluşturabilmek için yaydaki basıncın nasıl uygulanması
               gerektiğini açıkladım.
               Sol el ve dört parmağımı tuşe üzerinde doğru yerleştirerek majör akorları
               gösterdim.
               Sol el ve dört parmağımı tuşe üzerinde doğru yerleştirerek minör akorları
               gösterdim.
               Dört sesli akor çalışmalarını seslendirdim.
               Eşlikli çalma kavramını açıkladım.

               Eşlikli çalmada çalıcılarda olması gereken becerileri açıkladım.
               Çoklu seslendirmede eşlikli çalmanın önemini açıkladım.

               Eşlikli etüt ve eser örneklerini seslendirdim.
              Bu öz değerlendirme formunda işaretlediğiniz “hiçbir zaman” ve “bazen” seçeneklerine ait becerilerdeki eksikliklerinizi tamamlayınız.

               1. Bu ünitedeki etkinliklerde neler öğrendim?
               ......................................................................................................................................................................
               ......................................................................................................................................................................
               2. Bu ünitede en başarılı olduğum çalışma hangisidir? Neden?
               ......................................................................................................................................................................
               ......................................................................................................................................................................
               3. Bu ünitede en çok hangi çalışmada zorlandım? Neden?
               ......................................................................................................................................................................
               ......................................................................................................................................................................
               4. Hangi teknikte kendimi daha fazla geliştirmeliyim?
               ......................................................................................................................................................................
               ......................................................................................................................................................................












               NOT: Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğu için öğrencilere bu değerlendirmelerin sonuçlarına göre
            not verilmez. Form, öğrencinin gelişimini takip etmek için kullanılabilir.



        120 ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127